برگزاری ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دانشجویان شاهد


برگزاری ترم تابستانه دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دانشجویان شاهد

دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ترم تابستانی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علوم پزشکی ایران، این دانشگاه با هماهنگی و همکاری اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ترم تابستانی سال ۱۳۹۷ را با ارائه دروس اختصاصی مقطع علوم پایه پزشکی برگزار می‌کند.

واحدهای درسی در این دانشگاه به شیوه نوین ارائه می‌شود. دروس مورد نظر اعلام شده است و ترم تابستانی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با سهمیه مشخص شده (گروه هدف) برگزار می‌شود.

فرزندان (شهید- مفقودالاثر- آزاده –جانباز ۲۵ درصد و بالاتر)، همسر (شهید- مفقودالاثر- آزاده –جانباز ۲۵ درصد و بالاتر)، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان با حداقل شش ماه سابقه اسارت، رزمندگان با حداقل سابقه شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه، جانبازان با حداقل ۱۵ درصد جانبازی و سه ماه حضور داوطلبانه در جبهه شامل این سهمیه هستند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید ورودی های سال ۱۳۹۵ و ماقبل باشند.

در صورت وجود ظرفیت از دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی سال ۱۳۹۶ و دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر نیز با رعایت ضوابط قید شده و پرداخت هزینه‌های مربوطه ثبت نام به عمل خواهد آمد.

بر اساس فرم‌های مهمانی ارسالی از دانشگاه‌های مبدا از متقاضیان ثبت نام به عمل خواهد آمد.

دانشجویان شاهد و ایثارگر باید معرفی نامه رسمی از دبیر (مدیر) ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه محل تحصیل داشته باشند. برای دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر (عادی) باید معرفی‌نامه توسط مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محل تحصیل ارائه شود.

سقف انتخاب واحد دانشجویان در ترم تابستانی حداکثر شش واحد درسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟