واژگون شدن پژو 405 پس از تصادف شدید با پژو پارس


واژگون شدن پژو 405 پس از تصادف شدید با پژو پارس

دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پژو 405 با یکدیگر برخورد کرده که به‌دنبال آن خودروی پژو 405 بر روی سقف واژگون شد.

واژگون شدن پژو 405 پس از تصادف شدید با پژو پارس
به گزارش فانوس، ساعت 14:13 روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه شهید ستاری، تقاطع خیابان شهید مخبری به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 55 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی آقایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری پژو پارس و پژو 405 به علت نامشخصی در تقاطع مخبری با یکدیگر برخورد کردند که به دنبال آن خودرو پژو 405 بر روی سقف واژگون شد و سرنشینان این خودروها دچار مصدومیت جزئی شدند.

آقایی با اشاره به اینکه سرنشینان مصدوم با کمک شهروندان از داخل خودروها بیرون آورده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند، افزود: آتش‌نشانان پس از قطع برق هر دو وسیله‌نقلیه، قراردادن علائم هشداردهنده و ایمن کردن محل، از نشت بنزین خودرو سواری پژو 405 جلوگیری کرده و در ادامه نیز پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه، خودروها را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی در ادامه عملیات خود پس از ایمن‌سازی و تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه مراجعت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022