جسیکا چستین فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 را آغاز کرد


جسیکا چستین فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 را آغاز کرد

«جسیکا چستین» (Jessica Chastain) با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 پیوسته است. جسیکا چستین تایید کرد که در حال حاضر در حین فیلم‌برداری فیلم «ایت: قسمت دوم» (IT: Chapter 2) است. قسمت اول فیلم IT سال گذشته منتشر شد و با اقتباس رمان ترسناک...

«جسیکا چستین» (Jessica Chastain) با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که به فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 پیوسته است.

جسیکا چستین تایید کرد که در حال حاضر در حین فیلم‌برداری فیلم «ایت: قسمت دوم» (IT: Chapter 2) است. قسمت اول فیلم IT سال گذشته منتشر شد و با اقتباس رمان ترسناک نوشته «استیون کینگ» (Stephen King) به پرده سینماها، به موفقیت‌های بزرگی دست یافت. بازیگران جوان و اکثراً ناشناخته فیلم به همراه حضور ترسناک شخصیت «پنی‌وایز» (Pennywise) ترکیب بی‌نقصی برای موفقیت فیلم اول IT بود. این فیلم به 700 میلیون دلار فروش جهانی رسید و دنباله آن نیز تایید شد. کمپانی برادران وارنر برای فیلم دوم، «اندی موسکیتی» (Andy Muschietti) کارگردان و نویسندگان فیلم اول را بازگرداندند. افراد جدید زیادی در این دنباله حضور دارند.

اندی موسکیتی: فیلم IT: Chapter Two بسیار ترسناک‌تر از قسمت قبل خواهد بود

به دلیل اینکه در فیلم IT: Chapter 2 پنی‌وایز بعد از 27 سال به شهر «دری» (Derry) در ایالت «مین» (Maine) بازگشته است، سازندگان بازیگران جدیدی را در نقش بزرگسالی شخصیت‌های فیلم اول استخدام کردند. بازیگران اصلی این دنباله جسیکا چستین در نقش بزرگسالی «بورلی مارش» (Beverly Marsh) و «جیمز مک‌آووی» (James McAvoy) در نقش بزرگسالی «بیل دنبرو» (Bill Denbrough) هستند. مک‌آووی زودتر از چستین به فیلم‌برداری پیوست، اما حالا چستین نیز او را همراهی می‌کند.

چستین با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام حضور خود را در فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 اعلام کرد. او عکسی فتوشاپ شده در اینستاگرام منتشر کرد که نصف صورت خود و نصف دیگر آن صورت «سوفیا لیلیس» (Sophia Lillis) است. لیلیس در فیلم اول نقش بورلی را ایفا کرد. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید.

جسیکا چستین فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 را آغاز کرد

پیوستن چستین به فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 مرحله پایانی یک راه طولانی است. او از زمانی که صحبت‌هایی درباره دنباله فیلم IT شروع شد برای بازی در نقش بزرگسالی بورلی در نظر گرفته شده بود. حتی زمانی برنامه‌ای برای حضور چستین در صحنه‌ای پس از تیتراژ فیلم اول بود که منحل شد. چستین اولین بازیگری بود که رسماً به دنباله فیلم IT پیوست و حالا بالاخره به تیم ساخت فیلم ملحق شد.

اکنون که هم مک‌آووی و هم چستین فیلم‌برداری فیلم را آغاز کردند، تنها سوال باقی مانده این است که دیگر چه کسانی به آن‌ها ملحق شدند. سایر بازیگران فیلم «بیل هیدر» (Bill Hader) در نقش بزرگسالی «ریچی» (Richie)، «جی رایان» (Jay Ryan) در نقش بزرگسالی «بن» (Ben)، «ایزایا مصطفی» (Isaiah Mustafa) در نقش بزرگسالی «مایک»، «جیمز رانسون» (James Ransone) در نقش بزرگسالی ادی و «اندی بین» (Andy Bean) در نقش بزرگسالی «استنلی» (Stanley) هستند. با توجه به اینکه فیلم IT: Chapter 2 محبوبیت بسیاری نزد طرفداران دارد، انتظار می‌رود به‌زودی لیست کامل بازیگران فیلم منتشر شود.

مراحل ساخت فیلم در کانادا ادامه پیدا می‌کند تا بازیگران نهایی فیلم مشخص شوند. در چند روز اخیر، «اکسویر دولان» (Xavier Dolan) و «ویل بینبرینک» (Will Beinbrink) در نقش‌های مکمل به فیلم اضافه شدند. بینبرینک در نقش همسر بورلی حضور پیدا می‌کند. «تیچ گرانت» (Teach Grant) و «جس ویکسلر» (Jess Weixler) نیز در نقش‌های مهمی به دنباله فیلم IT ملحق شدند. چند نقش دیگر نیز در حین ساخت فیلم مشخص می‌شوند، پس طرفداران باید منتظر خبر‌های بیشتری باشند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جسیکا چستین فیلم‌برداری فیلم IT: Chapter 2 را آغاز کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق