برگزاری دوره‌های روانشناسی برای مربیان و ورزشکاران اعزامی به جاکارتا


برگزاری دوره‌های روانشناسی برای مربیان و ورزشکاران اعزامی به جاکارتا

مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک برای مربیان و ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا کارگاه‌های آموزشی روانشناسی در تیرماه برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، نظر به اهمیت بحث روانشناسی ورزشی در ورزشکاران و تیم‌های مختلف ورزشی و همچنین نزدیک بودن به بازی‌های آسیایی جاکارتا، مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک به منظور آماده‌سازی روانی ورزشکاران و مربیان اعزامی به بازی‌های آسیایی، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی جهت ورزشکاران و مربیان اعزامی به این بازی‌ها در تیرماه کرده است.

تقویت اعتماد به نفس ورزشی، مربیگری موفق، راه‌های رسیدن به قهرمانی، مدیریت خواب در شب قبل از مسابقات، مسابقه بدون استرس، آمادگی روانی قبل از مسابقه و آشنایی با آسیب‌های روانی برای مربیان، عناوین کارگاه‌هایی است که مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی، تا پیش از اعزام تیم‌های ورزشی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار خواهد کرد.

مرکز مشاوره و مهارت‌های ذهنی آکادمی ملی المپیک از فدراسیون‌ها و تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی تقاضا دارد، در صورت تمایل به استفاده از این کارگاه‌ها، درخواست خود را به صورت کتبی به این مرکز اعلام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر