مشخصات اولین گوشی سامسونگ با Android Go منتشر شد


مشخصات اولین گوشی سامسونگ با Android Go منتشر شد

خبرها و گزارش‌ها نشان از فعالیت سامسونگ برای انتشار اولین گوشی خود با اندروید گو (Android Go) می‌دهد و با تصویری که امروز از این محصول آزمایشی...

خبرها و گزارشها نشان از فعالیت سامسونگ برای انتشار اولین گوشی خود با اندروید گو (Android Go) میدهد و با تصویری که امروز از این محصول آزمایشی منتشر شد، بخش زیادی از شایعات مورد تایید قرار گرفت.

در روزهای گذشته بود که اخباری در رابطه با اولین گوشی هوشمند سامسونگ که از سیستم‌عامل اندروید گو (Android Go) بهره میبرد و منتشر شد و در آنها به این نکته اشاره شده بود این کمپانی در حال آزمایش محصول خود در تعدادی از نقاط جهان است. حال با انتشار تصویری از برگهی مخشصات این محصول، اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر شده است.

مشخصات اولین گوشی سامسونگ با Android Go منتشر شد

مشخصات اولین گوشی سامسونگ با Android Go منتشر شد

همان گونه که شایعات قبلی هم اشاره کرده بودند، ما با محصولی با شماره مدل SM-J260 طرف هستیم که از 1GB رم و یک پردازندهی ۴ هستهای Exynos 7570 بهره میبرد و نسخهی اندروید آن هم نسخهی ۸.۱ یا همان اندروید Go است. به علاوه در حال حاضر 16GB حافظه داخلی این محصول نیز تایید شده و میتوانیم آن را در کنار قابلیت فرضی توسعه با استفاده از کارت حافظه جانبی هم قرار بدهیم. از دیگر پیکربندیهای این محصول میتوانیم به وجود دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، پنل AMOLED پنج اینچی و باتری ۲۶۰۰ میلیآمپری اشاره کنیم که همگی در شایعات گذشته هم مورد بحث قرار گرفته بودند.

در حال حاضر و همان گونه که در تصویر هم مشخص است، چندین نمونه از محصول SM-J260F در بازارهای اروپایی در حال آزمایش است و مشخص نیست که نمونههای موجود در شایعات با شماره مدلهای SM-J260G و SM-J260M هم چه تفاوت‌هایی با مدل موجود درون تصویر دارند.

به هر جهت بر اساس شایعات سامسونگ در این نمونه مقداری از حجم شخصیسازیهای خود در رابط کاربری محصول کمکرده است و این گونه ما میتوانیم از این مسئله این گونه برداشت کنیم که این کمپانی در آینده محصولاتی را به بازار ارائه خواهد کرد که از سیستمعامل نزدیک به سیستمعامل پیشفرض اندروید بهره میبرند و این گونه انتشار بروزرسانی‌ها برای آن‌ها ساده‌تر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند