استفاده از ظرفیت کنگره شهدا در برنامه ها فراموش نشود


استفاده از ظرفیت کنگره شهدا در برنامه ها فراموش نشود

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: استفاده از ظرفیت کنگره 2 هزار شهید استان در برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نشود.

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار صفر علی اسماعیلی روز دوشنبه در نخستین ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: زمان زیادی تا برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان نداریم و پیگیری‌ ها باید بسیجی ‌وار بوده و با دستور کار مشخص، تقسیم وظایف شده و اعضا در جلسات پاسخگو باشند تا نتیجه عملکرد در ستاد ارائه شود.
وی اظهار داشت: جلسات هفتگی ستاد همواره برگزار تا عقب ماندگی‌ ها جبران شود و از نیروهای مردمی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، ائمه جماعات، مساجد، کانون‌ها و پایگاه‌ های بسیج، دهیاری ‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها که ظرفیت عظیمی است به درستی استفاده شود.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: باید برای هر بخش و اقشار مختلف برنامه‌ ای جداگانه داشته باشیم و اهداف کار مشخص باشد.
اسماعیلی ادامه داد: برنامه خدمت رسانی وسیع مردمی پیش‌ بینی شده و تاکید بر خلاقیت و نوآوری و برنامه‌های جذاب است تا قشر نوجوان و جوان بهره مند شود.
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اداری باید مشارکت و همکاری جدی داشته باشند اما آنچه مهم است مشارکت و همکاری مردم در همه بخش‌ها بوده چون بخش مردمی بزرگ تر از بخش دولتی است.
اسماعیلی یادآور شد: روی قول مدیران حساب زیادی باز می‌کنیم، باید بین برنامه‌های سال جاری و سال‌ های قبل تفاوت باشد، امسال پیوست فرهنگی و اثربخش مورد نیاز است.
مدیر عامل بنیاد زائر امام رضا (ع) خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت: زائران مشهد مقدس برای اسکان هزینه زیادی را صرف می کردند به همین منظور شهرداری زمین هایی را برای ساخت زائرسرا در مشهد در اختیار 31 استان کشور قرار داده است.
موسی جوینده افزود: خراسان جنوبی در ساخت این زائرسرا عقب است، هنوز نتوانسته ایم مشکل زائران را رفع کنیم و پیگیری این مساله از ماموریت های ائمه جمعه است.
وی ادامه داد: هزار متر زمین در بهترین نقطه مشهد برای ساخت زائرسرای خراسان جنوبی در نظر گرفته شده اما هنوز اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته است.
جوینده گفت: طراحی این زائرسرا در 9 طبقه برای 500 زائر نیازمند انجام شده است، مقام معظم رهبری ساخت این زائرسرا را تنها بر پایه مشارکت مردم قرار داده است.
7559 * 6054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !