ادعای تکان دهنده مسافر زمان از سال 6491 میلادی !!+ عکس و ویدیو


یک مسافر زمان از سال 6491 میلادی مدعی شده که که در آینده سیاراتی با اشکال زندگی هوشندانه تر از انسان کشف خواهد شد و در جنگ های بین سیاره رخ خواهد داد. اخیرا، ویدیوی توسط کانال Apex Tv در یوتیوب منتشر شده که فردی را در حال سوال و جواب با استفاده از دروغ سنج نشان می دهد که مدعی شده در زمان سفر کرده و به زمان حال آمده...

یک مسافر زمان از سال ۶۴۹۱ میلادی مدعی شده که که در آینده سیاراتی با اشکال زندگی هوشندانه تر از انسان کشف خواهد شد و در جنگ های بین سیاره رخ خواهد داد.

اخیرا، ویدیوی توسط کانال Apex Tv در یوتیوب منتشر شده که فردی را در حال سوال و جواب با استفاده از دروغ سنج نشان می دهد که مدعی شده در زمان سفر کرده و به زمان حال آمده است.

این مسافر زمان که جیمز الیور نام دارد، می گوید که به خاطر خراب شدن ماشین زمانش در سال ۲۰۱۸ گیر افتاده است. او می گوید:«گونه های بی شماری از موجودات پیچیده تر از انسان وجود دارند. البته نه بی شمار، ولی تعداد زیادی هستند. البته این موضوع برای شما قابل هضم نیست. مثل گربه که خودش فکر می کند هوشمند ترین موجود است.»

ادعای تکان دهنده مسافر زمان از سال 6491 میلادی !!+ عکس و ویدیو

مطالب پیشنهادی:

سفر در زمان: کدهای مخفی در تقویم مایاها می تواند دروازه سفر در زمان را باز کند!!+ فیلم و عکس

مدرک تکان دهنده از سفر در زمان/ ویدیوی دروازه زمان که در زمین باز شده است! / ویدیو+ تصاویر

اثبات سفر در زمان /مجسمه‌های باستانی که کیف‌هایی با طراحی مدرن در دست دارند!+عکس

هشدار مسافر زمان از سال ۲۰۳۰ : فضایی ها در سال ۲۰۲۸ به زمین حمله خواهند کرد + ویدیو

اثبات سفر در زمان : فاش تصاویری از سلبریتی‌ها که سال‌ها قبل از تولدشان گرفته شده است+فیلم

الیور ادامه می دهد که :«گونه های دیگری وجود دارند که افرادی خاص و بادوق هستند. ما هر روز سیارات جدیدتری کشف می کنیم و بسیاری از سیارات مستعمره زمین شده اند. البته بسیاری از آن ها چیز خاصی نیستند و کمتر اتفاق می افتد که سیاره ای با موجود زنده ای پیدا شود»

ادعای تکان دهنده مسافر زمان از سال 6491 میلادی !!+ عکس و ویدیو

او ادعا می کند که درگیری های بین سیاره نیز به وجود خواهد آمد که توسط یک جنبش بین المللی به نام «فدراسیون» حل می شود و هر گونه درگیری سریع توسط فدراسیون رفع و رجوع می شود.

البته جنگ بین سیاره ای ممنوع است و فدراسیون وظیفه رفع درگیری و جلوگیری از جنگ را دارد. در این ویدیو همه پاسخ های الیور با دستگاه دروغ سنج بررسی می شود. البته کاربران زیادی این ویدیو را مسخره کرده اند یکی از آن ها گفته:« اگر امکان دارد دفعه بعدی دستگاه قابل حمل شتاب دهنده ذرات را نشانمان بدهید. کاربر دیگری هم گفته :«همه می دانیم دروغ است ولی هنوز سرگرم کننده است!»

در ادامه این ویدیو را تماشا کنید:

گروه ترجمه روژان

اینو هم بخون:

تجمع هواداران ایران در مقابل هتل پرتغالی ها/ نگذاریم بخوابند تا فردا نای راه رفتن نداشته باشند!!واکنش رونالدو

ادعای تکان دهنده مسافر زمان از سال 6491 میلادی !!+ عکس و ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟