وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ارتباطات امروز یک مزیت نیست بلکه حق مردم است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به استان کرمان ضمن افتتاح پروژه های ارتباطی استان و بازدید از مناطق زلزله زده هجدک، گفت: امروزه ارتباطات دیگر یک مزیت نیست بلکه حق مردم است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس آذری جهرمی که به همراه جعمی از معاونین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کرده بود؛...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:  ارتباطات امروز یک مزیت نیست بلکه حق مردم است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان سفر به استان کرمان ضمن افتتاح پروژه های ارتباطی استان و بازدید از مناطق زلزله زده هجدک، گفت: امروزه ارتباطات دیگر یک مزیت نیست بلکه حق مردم است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس آذری جهرمی که به همراه جعمی از معاونین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کرده بود؛ در جمع مردم روستای گروک گفت: خرسندیم که با عمل به وظایف و مسئولیت هایمان، توانستیم برای ۲۶۲ روستای فاقد هر گونه ارتباطات و ۷۰۰ کیلومتر جاده فاقد شبکه؛ خدمات ارتباطی فراهم سازیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۴۰۰ روستا در استان کرمان فاقد دسترسی به اپراتور اول بودند، افزود: با آغاز به کار پروژه های ارتباطی، از امروز این روستاها ضمن دسترسی به خدمات اپراتور اول به اپراتور دوم نیز دسترسی می یابند.
آذری جهرمی گفت:در جنوب استان کرمان روستاهای فاقد دسترسی به اینترنت وجود داشت و امروز اقدامات بسیار موثری در جهت رفع این محرومیت و ایجاد زمینه اتصال آنان به فناوری های ارتباطی فراهم شد.
وی بر حل مشکل اینترنت در روستای گروک نیز اشاره کرد و افزود: در استان کرمان نیازمند توسعه بیشتر در حوزه تامین و فراهم آوردن زیرساخت ها هستیم تا بتوانیم هر چه سریعتر به نقطه مطلوب دست یابیم.
وی یادآور شد: با وقوع زمین لرزه های اخیر در استان کرمان، به دلیل نیاز بیشتر مردم به وسایل ارتباطی، در حوزه های ارتباطی دچار مشکلاتی شدیم که امیدواریم با تقویت زیرساخت ها، این مشکل نیز مرتفع گردد.
در ادامه این سفر، نشست مشترک مدیران حوزه ارتباطات استان کرمان با مهندس آذری جهرمی برگزار شد که در جریان این نشست اکبری مدیر کل پست استان به تشریح وضعیت پست کرمان و همچنین روند اجرای دو پروژه اقتصاد مقاومتی GNAF و سیماک و همچنین طرح های توسعه بخش خدمات پستی پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!