رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات در ایلام: نگاه وزیر و مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پست مثبت و عدالت محورانه است


رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایلام گفت: نگاه شخص وزیر و مجموعه مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری به شبکه پستی مثبت، عدالت محورانه و توام با رعایت مساوات است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سبوحی در نشست مشترکی که روز گذشته با حضور مدیران پست و...

رییس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات در ایلام:  نگاه وزیر و مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به پست مثبت و عدالت محورانه است
رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایلام گفت: نگاه شخص وزیر و مجموعه مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری به شبکه پستی مثبت، عدالت محورانه و توام با رعایت مساوات است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سبوحی در نشست مشترکی که روز گذشته با حضور مدیران پست و ارتباطات استان در محل اداره پست ایلام برگزار شد، تصریح کرد: شبکه پستی کشور از دغدغه های اصلی مهندس آذری جهرمی است .
وی در این دیدار به تشریح مهمترین مسایل حوزه بازرسی درخصوص شرکت ملی پست پرداخت و افزود: پاسخگویی شفاف در برخورد مسایل و بررسی به موقع درخواست ها ی مراجعین، تکریم و جلب رضایت عموم مردم از طریق باجه های میز خدمت در دستگاههای خدمات رسان، ضرورت توسعه فعالیت تبلیغی و اطلاع رسانی درخصوص سرویس ها و خدمات نوین پستی و تقویت نظارت های هوشمندانه همزمان با هوشمند سازی خدمات پستی از جمله مهمترین نکات مورد توجه در مجموعه پست کشور است.
او با اشاره به اینکه ناظران و بازرسان باید به قوانین، مقررات و شیوه های انجام کار واحدهای مختلف تسلط کامل داشته باشند گفت: هدف اصلی ما در سال های اخیر اصلاح فرایندهای نظارت و بازرسی در راستای پیشگیری از بروز تخلفات به جای برخوردهای ناگهانی پس از وقوع آن است.
رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات بر سه اصل اخلاق گرایی، تعلق و اجرای قوانین به عنوان پایه های اصلی نظارت و بازرسی در مجموعه های تابعه وزارت ارتباطات تاکید کرد و افزود: ایجاد امنیت روانی و کمک به افزایش بهره وری نیروی انسانی سهم به سزایی در بهبود کیفیت خدمات رسانی به شهروندان به عنوان اصلی ترین سرمایه شبکه پست دارد.
وی در خصوص وظیفه و رسالت اصلی حوزه بازرسی در وزارت متبوع گفت: وظیفه اصلی بازرسی ارزیابی عملکرد نیروهای انسانی و دستگاه زیرمجموعه، پاسخگویی به شکایات با توجه به رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، بازرسی و پیگیری ویژه و همچنین اجرای وظایف کمیته سلامت اداری و مبارزه با فساد است.
سبوحی با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته شرکت ملی پست کشور در خصوص عملیاتی شدن پروژه های اقتصاد مقاومتی مانند سیماک و GNAF در جریان بازدید از کارگاه اموزشی سیماک پست استان تصریح کرد: این طرح بعنوان زیرساخت اجرای برنامه های دولت الکترونیک از مهمترین برنامه های در دست اقدام و پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است که فرایندهای اداری امور املاک را درمیان دستگاههای اجرایی الکترونیکی و قانونمند می کند.
فیلی مدیرکل پست استان نیز در این نشست گفت: شرکت ملی پست بعنوان موتور محرکه و بازوی توانمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود، وظایف خود را به بهترین شکل ایفا می نماید.
وی با تاکید بر اهمیت قابل توجه این پروژه در کشور و تسریع بیشتر در راستای عملیاتی شدن آن در مراکز استانها خواستار حمایت های همه جانبه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت ایجاد تعامل مؤثر دستگاههای اجرایی مرتبط اعم از بنیاد مسکن و سازمان ثبت اسناد و املاک با شرکت ملی پست جهت تحویل بموقع نقشه های پارسل بندی شده و دیگر مستندات مورد نظر شد.
فیلی در ادامه عنوان کرد: شبکه پستی کشور از پتانسیل نیروی انسانی مجرب قابل ملاحظه ای برخوردار است به همین دلیل می تواند با تکیه بر این سرمایه، دستگاه های حاکمیتی را در تامین رضایتمندی شهروندان و تفویت اعتماد سازی بیشتر یاری رساند.
در پایان این دیدار رییس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه فیلی مدیر کل پست و بیرامی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از واحدهای اجرایی و ستادی و باجه های خدمات کارت هوشمند ملی، میز خدمت و سایر بخش های پست استان ایلام بازدید بعمل آورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش