راه‌یابی 67 اثر برگزیده به جشنواره رضوی


راه‌یابی 67 اثر برگزیده به جشنواره رضوی

67 اثر برگزیده اعضای کودک و نوجوان از میان 334 اثر رسیده به دبیرخانه استانی جشنواره شانزدهم رضوی مستقر در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان، به مرحله کشوری این جشنواره راه‌یافت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، با پایان داوری مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی در کانون سمنان، از ۹۸ اثر رسیده در بخش نامه‌ای به امام رضا(ع) ۱۹ اثر برگزیده و از ۵۵ اثر رسیده در بخش خاطرات زیارت نیز، ۱۳ اثر به‌عنوان برتر انتخاب شد.

راه‌یابی 67 اثر برگزیده به جشنواره رضوی

بر اساس این گزارش، در بخش کاردستی از ۵۵ اثر رسیده و داوری‌شده در دبیرخانه استانی جشنواره رضوی، ۱۱ اثر منتخب، از ۶ اثر رسیده در بخش کتاب‌سازی، ۲ اثر برتر و از ۹۱ اثر در دو بخش تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی نیز ۱۵ اثر برگزیده شناخته شد.

هم‌چنین، در بخش سرود از ۲ اثر رسیده یک اثر، در بخش پویانمایی از ۵ اثر رسیده ۳ اثر و در بخش پژوهش از ۱۲ اثر رسیده ۲ اثر به‌عنوان برترین‌ها انتخاب شد.

گفتنی است در مرحله کتابخانه‌ای این جشنواره، تعداد یک‌هزار و ۱۳۱ اثر توسط یک‌هزار و ۳۱۴ عضو کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان سمنان خلق شد که پس از داوری، تعداد ۳۳۴ اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و هیئت داوران پس از ارزیابی تعداد ۶۷ اثر را به‌عنوان برگزیده انتخاب و برای داوری نهایی به دبیرخانه مرکزی جشنواره شانزدهم ارسال کرد.

راه‌یابی 67 اثر برگزیده به جشنواره رضوی

داوری مرحله استانی این جشنواره را در بخش کاردستی فروهر معدنی، شهناز دامغانیان و صدیقه صالحی، در بخش کتاب‌سازی راحله دانایی، سکینه پارسا و گلنساء شاهی، در بخش پژوهش فروهر معدنی، شهناز دامغانیان و فاطمه ربانی، در بخش تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی فروهر معدنی، راحله دانایی و مژگان سیدمفید، در بخش پویانمایی راحله دانایی، الهام عباسی و اکرم سلیمانی، در بخش سرود راحله دانایی و شهناز دامغانیان، در دو بخش‌ خاطرات زیارت و نامه‌ای به امام رضا(ع) نیز مهرناز نصیری، نسیبه یعقوبی و نسرین قربانی بر عهده داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی