داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند


داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

به‌تازگی قسمت دوم فیلم ددپول اکران شده است و در این مطلب، خط‌های داستانی‌ را برای قسمت سوم فیلم پیشنهاد کرده‌ایم.

فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) مدتی است که روی پرده سینماها رفته و ما از همین حالا قصد داریم نگاهی به آینده بیاندازیم و ببینیم که در قسمت‌های بعدی چه اتفاقاتی باید برای این شخصیت قهرمانی قرمزپوش رخ دهد. کمپانی فاکس در حال حاضر برنامه دارد یک اثر اسپین آفی یعنی فیلم X-Force (ایکس فورس) و فیلم Deadpool 3 (ددپول 3) را تولید کند. این کمپانی تضمین کرده که در طی این سال‌ها، طرفداران قرار است شاهد داستان‌های خیلی بیشتری درباره وید ویلسون باشند.

البته ما در حال حاضر امیدواریم که قرارداد کمپانی دیزنی و همچنین کمپانی فاکس قرن بیستم، باعث نشود تمامی این برنامه ریزی‌ها به تاخیر بخورد یا به طور کل کنار گذاشته شود. با این حال ما در این مقاله قصد داریم از داستان‌هایی درباره شخصیت ددپول و همچنین تیم مردان ایکس صحبت کنیم که اگر نویسندگان فیلم ددپول 3 این داستان‌ها را اقتباس کنند، اثر بسیار جالب و جذابی خواهد شد.

ادامه این مقاله ممکن است بخش‌هایی از فیلم ددپول 2 را برای شما فاش کند.

.

.

.

مواردی که ما در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم، داستان‌های کلاسیک تیم مردان ایکس هستند ما دوست داریم در قسمت بعدی سری فیلم ددپول اقتباس شوند. پیش از پیشروی بیشتر در داستان، باری دیگر خطر اسپویل را به شما گوشزد می‌کنیم!

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی کراس اور Mutant Massacre:

خودِ ددپول در حواشی خط داستانی کراس اور Mutant Massacre حضور نداشت اما این داستانِ به‌خصوص، المان‌های بسیار خوبی برای قسمت بعدی این مجموعه دارد. در این داستان، تیم مردان ایکس به همراه چندین قهرمان دیگر دنیای مارول به نیروهایی پیوستند که قصد داشتند در مقابل گروه مزدوران شخصیت «مستر سینیستر» به نام غارتگران، بایستند و مبارزه کنند. این گروه مزدور تصمیم داشتند اعضای گروه مورلاکس را قتل عام کنند. این خط داستانی، یک درگیری را به تصویر می‌کشد اما خیلی خوب با عادت وید که از جهش یافته‌های مظلوم به نوعی محافظت می‌کند، تطابق دارد. با توجه به اینکه هم فیلم ددپول 2 و هم فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) به نوعی حضور سینیستر را نشان دادند، به نظر زمان بسیار مناسبی است که این داستان هم در دنیای سینمایی مردان ایکس، به تصویر کشیده شود.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Deadpool: Dead Presidents:

اولین خط داستانی‌ای که مربوط به انتشار دوباره‌ی کمیک ددپول در سال ۲۰۱۲ است، با یک جریان جالب و البته عجیب و غریب آغاز می‌شود. در این خط داستانی وید ویلسون باید با اجساد رئیس جمهورهای آمریکایی که دوباره به حرکت درآمده بودند، مبارزه می‌کرد. جالب است بدانید که در میان این اجساد، روح مزاحم و خشن بنجامین فرانکلین هم حضور داشت. این مجموعه زمانی به پایان رسید که ددپول و یکی از روسای جمهور آمریکا یعنی آبراهام لینکلن وارد زمین مسابقات بوکس شدند و با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Cable Deadpool: If Looks Could Kill:

در اوایل دهه ۲۰۰۰، برخلاف انتظار آن زمان، نه تنها کتاب‌های کمیک کیبل، بلکه کمیک‌های ددپول هم فروش خوب و چشمگیری نداشتند. به همین دلیل کمپانی مارول فکر تازه‌ای کرد تا بتواند این دو شخصیت را از این وضعیت نجات دهد. کمپانی مارول کامیکس این دو مجموعه را با یکدیگر ترکیب کرد و خیلی زود، نیروی تازه‌ای به هر دو شخصیت بخشید. ابتدای خط داستانی مجموعه کیبل و ددپول، با جریان بسیار جالبی آغاز شد. در این خط داستانی، این دو دوست که آنچنان هم دل خوشی از یکدیگر نداشتند، وارد مشاجره‌ای شدند تا در نهایت یکی از آنها بتواند ویروس خاصی را که بر سر آن جنگ داشتند، از آنِ خود کند. این ویروس قابلیت این را داشت تا ظاهر فیزیکی هر کسی را که در معرض آن قرار بگیرد، بازسازی کند. با این وجود، اگر قرار باشد که شخصیت کیبل همچنان در این مجموعه حضور داشته باشد، داستان‌های بهتری هستند که می‌توان برای الهام گرفتن، نگاهی به آنها هم انداخت.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی House of M:

در فیلم ددپول 2، ما شاهد اشاره کوتاهی به «M-Day» هستیم؛ یک جریان فاجعه‌آمیز در دنیای کتاب‌های کمیک کمپانی مارول که شخصیت اسکارلت ویچ نژاد جهش یافته‌ها را از بین برد. حال از آنجایی که اشاره کوتاهی به این جریان شده، چرا نویسندگان و سازندگان همین سرنخ کوچک را دنبال نکنند و جریان خط داستانی House of M را که قطعا پرطرفدار خواهد بود، اقتباس نکنند؛ داستانی که در M-Day به اوج خود رسیده بود. بخش عمده‌ای از این داستان در واقعیت جایگزین جریان دارد، جایی که مگنیتو و خانواده‌ی او سلطنت را در دست دارند. خیلی از طرفداران علاقه دارند تا ببیند که ددپول در چنین دنیایی چگونه می‌تواند زندگی خود را بگذراند. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که پیامدهای دراز مدت خط داستانی House of M، می‌تواند در دنیای مردان ایکس بزرگتر از دنیای ددپول باشد.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Messiah War:

در فیلم ددپول 2، ما همچنین شاهد معرفی دختر کیبل و کلیدی به آینده‌ی نژاد جهش یافته‌ها به نام هوپ سامرز هستیم. بسیاری از طرفداران علاقه دارند تا نسخه اقتباسی خط داستانی Messiah War را در این سری فیلم مشاهده کنند؛ داستانی که تیم ایکس فورس در زمان سفر می‌کنند و به آینده می‌روند تا از هوپ در مقابل شخصیت انتقام جویی به نام بیشاپ محافظت کنند و مبارزه‌ای را علیه کلون شیطانی کیبل به نام استرایف به راه بیاندازند. مجموعه مردان ایکس در حال حاضر رابطه خوبی با آینده‌های متناوب و جایگزین دارد.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Uncanny X-Force:

وید تا به امروز، مدت زمان زیادی را با کیبل و تیم ایکس فورس در کتاب‌های کمیک در ارتباط بوده است اما هیچوقت یکی از اعضای کامل و همیشگی این تیم به حساب نمی‌آمد. البته این موضوع فقط تا سال ۲۰۱۲ و سری کتاب کمیک Uncanny X-Force ادامه داشت. این سری کتاب کمیک می‌تواند یک منبع الهام بسیار خوب و قوی برای ساخت فیلم ددپول 3 باشد. به خصوص زمانی که بحث رابطه‌ی بین وید و جنسیس به وجود می‌آید. جنسیس یک کلون جوان از آپوکالیپس است که مدام با خود دست و پنجه نرم می‌کند تا تبدیل به یک شخصیت شرور نشود.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Deadpool: The Good, The Bad and The Ugly:

سری کتاب کمیک ددپول که در سال ۲۰۱۲ منتشر می‌شد، یکی از بهترین داستان‌های مدرن را به طرفداران این شخصیت تقدیم کرد. The Good, The Bad and The Ugly باعث شد که وید ویلسون، با کاپیتان آمریکا و همچنین ولورین یک تیم را تشکیل دهند. در این جریان، این تیم درباره یک سازمان مخفی مشغول تحقیق می‌شوند؛ سازمانی که در حال ساخت یک ارتش از ابر سربازها بودند. این فیلم نمی‌تواند این تیم به خصوص را باری دیگر تشکیل دهد مگر اینکه فیلم ددپول 3 و همچنین شخصیت ولورین وارد جریانات دنیای سینمایی مارول شوند اما به نظر می‌رسد که رخ دادن این اتفاق در حال حاضر ممکن نیست.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Night of the Living Deadpool:

سری فیلم‌های ددپول تمایل دارد تا روی داستان‌های کوچک‌تر، عجیب و غریب‌تر و تاریک‌تر نسبت به بقیه داستان‌ها تمرکز کند. با این اوصاف، این سوال به وجود می‌آید که چرا نویسندگان همین مسیر را ادامه ندهند و خط داستانی Night of the Living Deadpool را اقتباس نکنند؟ خط داستانی این مینی سری عجیب، وید را وارد یک دنیای سیاه و سفید و قرمز می‌کند؛ جایی که مرده‌ها در حال پرسه زدن هستند و او تنها قهرمانی محسوب می‌شود که همچنان به همان شکل همیشگی خود باقی مانده است. همانطور که آثار سینمایی دیگری مانند فیلم Shaun of the Dead و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) این موضوع را اثبات کردند، کمدی و زامبی، دو ژانر بسیار خوبی هستند که ترکیب آنها با یکدیگر، اثر جالب و محبوبی را خلق می‌کند.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Deadpool and the Mercs for Money:

اخیرا، ددپول تیم مخصوص به خودش را که متشکل از اعضای ابرقدرت نسبتا رده پایین بود، تشکیل داد و نام آن را Mercs for Money گذاشت. آنها حتی برای یک برهه زمانی کوتاه، لباس‌هایی نسبتا شبیه به لباس خود ددپول را می‌پوشیدند با این تفاوت که لباس‌های هر کدام رنگ‌های مخصوصی داشت. این تیم می‌تواند از یک زاویه‌ی دیگر المان‌های طنز و کمدی به فیلم ددپول 3 اضافه کند. به خصوص با توجه به اختلافات نسبتا زیادی که بین وید و افرادش وجود دارد و او مدام پرداخت دستمزد آنها برای کاری را که انجام داده‌اند، به تاخیر می‌اندازد.

خط داستانی Mercs for Money Part 2:

در حال حاضر، تنها مشکلی که درباره ایده‌ی حضور تیم Mercs for Money در فیلم ددپول 3 وجود دارد، این موضوع است که بیشتر اعضای این تیم، خارج از محدوده‌ی کمپانی فاکس محسوب می‌شوند (با فرض اینکه فیلم ددپول 3 در نهایت تبدیل به یکی از پروژه‌های استودیو مارول نشود). خوشبختانه، یک تجسم دیگر از این تیم وجود دارد که تقریبا اکثر اعضای این نسخه از تیم، در محدوده‌ی کمپانی فاکس قرار دارند؛ به طور مثال شخصیت دومینو و نگاسونیک تین‌ایج ورهد. همچنین شخصیت قاتل بسیار محبوب شبه میمون، یعنی هیت-مانکی هم از جمله‌ی این اعضا محسوب می‌شود.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Deadpool v Gambit:

تقریبا می‌توان گفت که به ندرت پیش می‌آید که کمپانی مارول در طول یک ماه حداقل یک کتاب کمیک با محوریت شخصیت ددپول چاپ نکند که او را در مقابل شخصیت مهم دیگری در این دنیا قرار نداده باشد. خط داستانی Deadpool v Gambit یکی از همان پروژه‌هایی است که در طی سال‌های اخیر منتشر شد. این سری کتاب بعد از انتشار، تبدیل به یکی از مجموعه‌های محبوب تبدیل شد. حال با توجه به اینکه کمپانی فاکس برای معرفی و همچنین ساخت یک اثر اختصاصی درباره شخصیت کامبیت، چه مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است، این سوال مطرح می‌شود که چرا سازندگان این کاراکتر جهش یافته را به فیلم ددپول 3 اضافه نکنند؟ یا اصلا چرا از همان ابتدا این کار را انجام ندادند؟ ما در فیلم ددپول 2 شاهد حضور شخصیت جاگرنات هستیم، پس شاهد در قسمت بعدی این مجموعه هم شاهد حضور شخصیت گامبیت باشیم.

داستان‌هایی که دوست داریم در فیلم Deadpool 3 رخ دهند

خط داستانی Deadpool Corps:

یکی از عجیب‌ترین برهه زمانی‌های تاریخ کتاب‌های کمیک ددپول، به زمانی باز می‌گردد که او، تیم Deadpool Corps را تشکیل داد؛ تیمی که شامل عضوهایی به نام لیدی ددپول، کید ددپول، داگ پول و هد پول می‌شد. هد پول در واقع همان سر جدا شده‌ی ددپول در دنیای زامبی‌های مارول است. این تیم به قدری عجیب و غریب و دیوانه‌وار هستند که می‌توانند پایه‌های قسمت بعدی فیلم ددپول را تشکیل دهند. جالب است بدانید که این موضوع هم اصلا ربطی به قرارداد دیزنی و فاکس ندارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد هیچ مانعی برای رخ دادن این اتفاق وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !