تست تمام مدل های 2016 لکسوس در برف | فیلم


لکسوس RX مدل 2016 با چهره جدید و متفاوتی با ظاهری زیبا و فوق العاده توجه خیلی ها را به خود جلب کرد است . از لحاظ بیرونی و خارجی طراحی جدیدی در سال 2016 داشته است این خودرو از لحاظ ظاهری دارای جلو پنجره بسیار بزرگ و چراغهای باریک است بدنه این خودرو از جنس فولاد است و ظاهری خشن   و اسپرتی به این خودرو می بخشد....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست تمام مدل های 2016 لکسوس در برف | فیلم

با لکسوس آر ایکس دیگر از بدشانسى خبرى نیست | ...

تست تمام مدل های 2016 لکسوس در برف | فیلم

لکسوس آر ایکس 350 ال، 7 سرنشینه مدل ۲۰۱۸ رونم...

تست تمام مدل های 2016 لکسوس در برف | فیلم

تبلیغ جالب کمپانى لکسوس | فیلم...

لکسوس RX مدل ۲۰۱۶ با چهره جدید و متفاوتی با ظاهری زیبا و فوق العاده توجه خیلی ها را به خود جلب کرد است .

از لحاظ بیرونی و خارجی طراحی جدیدی در سال ۲۰۱۶ داشته است این خودرو از لحاظ ظاهری دارای جلو پنجره بسیار بزرگ و چراغهای باریک است بدنه این خودرو از جنس فولاد است و ظاهری خشن و اسپرتی به این خودرو می بخشد.

تست تمام مدل های 2016 لکسوس در برف | فیلم

لکسوس | تگ

این خودرو در دو مدل RX350 و RX450h به بازار عرضه می شود که فرق این خودرو در نوع موتور آنها میباشد که لکسوس RX450h دارای یک موتور شش سیلندر با پیشرانه هیبریدی به همرا ه یک موتور الکتریکی است و حداکثر توان ۳۰۰ اسب بخار دارد و لکسوس RX350 دارای یک موتور شش سیلندر و ۳٫۵ لیتری با حداکثر توان ۳۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند.

لکسوس RX350 شتاب صفر تا صد را در ۷٫۶ ثانیه طی میکند و بیشترین سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.وزن این خودرو ۴۲۲۲ و فضای پای جلو و عقب لکسوس آر ایکس ۴۴٫۱ / ۳۸٫۰ و ظرفیت مخزنش ۷۲ می باشد .

وقتی داخلی کابین این خودرو میشوید در نگاه اول متوجه صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی تمام لمسی می شوید که نمای کلی از محیط اطراف خودرو و ایمنی خودرو را به شما نمایش می دهد و همچنین دارای مانیتور های ۱۱٫۶ اینچی در صندلی های عقب میشوید که راحتی و سرگرمی را برای سرنشینان فراهم می کند.

خودرو لکسوس RX از لحاظ ایمنی و امکانات دارای سیستم کمک ترمز (EBD) و (ABS) و دارای سیستم فرمان (EPS) , کروز کنترل , دوربین ۳۶۰ درجه ,تشخیص عابر پیاده ,هشدار خروج از خط جاده ,سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار پیش از برخودرو است و دارای سقف شیشه ای پانوراما که به کابین خودرو وسعت بیشتری می دهد و سرنشینان عقب خودرو از این سقف شیشه ای لذت می برند و دارای چراغهای لوکس LED جلو و عقب و رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی می باشد .رقبای این خودرو آئودی Q5 و ب ام و X3 می باشند .

(۱۱۱)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : ابر خودروی لکسوس, خودروی لکسوس, لکسوس NX 300h, لکسوس RX350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی