پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان زنجان


پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان زنجان

با پیگیری آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در زنجان ، شاهد ورود صنعت خودروسازی برای نخستین بار به استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه پیگیری مشکلات آغاز عملیات اجرایی طرح تراکتورسازی شرکت فرگوسن انگلستان در استان که با حضور احمدی و وقفچی نمایندگان مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و خاتمی نماینده مردم شهرستان های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید ، با اعلام خبر فوق افزود : در راستای تلاش برای اخذ مجوزهای لازم جهت آغاز فعالیت این واحد در استان مقرر گردید نمایندگان مجلس طی جلساتی با وزارت صنعت ،معدن و تجارت رایزنی های لازم را انجام داده و مجوز آغاز فعالیت و کلنگ زنی این مجموعه را اخذ نمایند.

وی تصریح کرد : در همین خصوص استاندار زنجان نیز شخصا موضوع را پیگیری و مراحل انجام کار را رصد می کند.

فغفوری اظهار داشت : پیش بینی می گردد در صورتی که تائیدیه نهایی اخذ گردد بلافاصله پروژه آغاز و در نیمه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تولیدات این واحد عنوان کرد : پیش بینی شده است تراکتور های تولیدی این واحد تراکتورهای سنگین باشد که برای نخستین بار در کشور تولید خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان در خصوص زمین اختصاص داده شده برای این واحد گفت : 6 هکتار زمین به این واحد در شهرک صنعتی نوآوران زنجان اختصاص داده شده است که فاز اول این پروژه در 2 هکتار اجرایی خواهد شد.

وی افزود : میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای راه اندازی و تولید این واحد 35 میلیون یورو می باشد که برای اجرای فاز اول 200 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه مسئله پیگیری و رفع مشکلات اجرای طرح گیربکس شرکت پانچ بلژیک مطرح شد و با توجه به اینکه شرکت بدنبال اجرای مستقل پروژه در زنجان بوده و درخواست منفک شدن از شرکت ایدرو را دارد ، مقرر گردید نمایندگان مجلس از طریق وزارت صنعت ، معدن و تجارت پیگیر شوند.

46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل