روسیه، میزبان دومین مرحله مسابقات گرندپری 2018


دومین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2018، مردادماه و در "مسکو" روسیه برگزار خواهد شد.

روسیه، میزبان دومین مرحله مسابقات گرندپری 2018به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۸، از ۱۹ مرداد به مدت ۳ روز در سالن ورزشی "زسکا" مسکو برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر در هر وزن پیگیری می‌شود و هر کشور با توجه به رنکینگ هوگوپوشان خود می‌تواند حداکثر دو ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام نماید، کشور میزبان یک سهمیه اضافه در هر وزن دارد.

در این دوره از مسابقات فدراسیون‌های مربوطه می‌توانند اسامی تکواندوکاران خود را که در بین ۷۰ نفر اول رنکینگ المپیکی هر وزن قرار دارند، در مرحله نخست ثبت نمایند.

پس از ثبت نام، از سوی فدراسیون جهانی ۳۱ نفر برتر انتخاب می‌شوند و لیست نهایی به فدراسیون‌های ملی ابلاغ می‌گردد. این لیست نهایی بوده و در صورت عدم شرکت ورزشکار در مسابقات، تکواندوکار از حضور در دوره‌های بعدی مسابقات گرند پری محروم خواهد شد.

انتخاب ورزشکاران بر اساس جدول رنکینگ تا اول ماه ژوئن ۲۰۱۸ صورت می‌گیرد که تاکنون و با نظر سرمربی تیم ملی، آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای حضور در این رقابت‌ها معرفی شدند که ممکن است نفرات دیگری با توجه به شرایط در ادامه به این نفرات اضافه شوند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و حسن فلاحی راد به عنوان مربی می‌باشد.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید؛

۵ مسافر بازی‌های آسیایی مشخص شدند

سروی: فدراسیون تکواندو نگاه جنسیتی به ورزشکاران ندارد

سروی: تکواندو همیشه آبروی کاروان ایران در رقابت‌های آسیایی است

انتهای پیام/

رقابت های گرندپری تکواندو 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق