سالنامه فکاهی توفیق - شماره دهم - سال 1351


سالنامه فکاهی توفیق - شماره دهم - سال 1351

دسته: مجله فکاهی توفیقسال 1351 - - اکنون که غنچه گل ، فاش کرده راز نهان - تو هم بیا و چوگل ، باز کن بخنده دهان - - فرارسیدن نوروز باستانی را ب...

سال 1351

اکنون که غنچه گل ، فاش کرده راز نهان
تو هم بیا و چوگل ، باز کن بخنده دهان

فرارسیدن نوروز باستانی را به یکایک خوانندگان عزیز شادباش گفته وشادی و شادکامی همه را در آستانه سال نو ، صمیمانه آرزومندیم .
این مجموعه برای خوانندگان قدیمی ، نیازی به معرفی ندارد ولی چون مجموعه‌ای نیست که همواره از حیث فروش و تیراژ در یک سطح باقی بماند و خوانندگانش به عده مشخص و معینی محدود شوند ، روی همین اصل ناگزیریم برای آگاهی آن عده از خریداران و خوانندگان جدید که هر سال خیلی بیشتر از پیش تر، به جمع کثیر خوانندگان و علاقه‌مندان این مجموعه ابتکاری می‌پیوندند ، خصوصیات آنرا بطور فشرده واجمالی ، باز گو کنیم .
همانطور که ملاحظه میکنید این نشریه متجاوز از ۱4۰ صفحه دارد و مجموعه ای است بسیار جالب و ابتکاری از جالب‌ترین و شیرین‌ترین: لطیفه ها، نکته ها، اشعار، بحرطویلها، کارتونها، مطالب متنوع، مقالات و داستانهای کوتاه که برخی از آنها بر گزیده خوشمزه‌ترین مطالب پنجاه ساله روزنامه وماهنامه توفیق است و تلفیقی است از فکاهیات و تقویم که بهتر است آنرا «فکاهیات چهار فصل» بنامیم چون در هر دو صفحه از این مجموعه لطائف مربوط به یک هفته از سال، و در هر فصل از این مجموعه لطائف مربوط به یک فصل از سال، چاپ شده است.
و در مسافرت‌های ایام نوروز، در هر اتومبیل و هر اتوبوس و هر کوپه قطار، لااقل یک جلد از ین مجموعه شیرین و مشغول کننده بچشم میخورد و در اکثر خانه‌ها یکی از هفت سین‌های سفره هفت سین را تشکیل میدهد... و پس از ایام عید نیز یکسال تمام درمیان دوستداران و خوانندگان آن، دست بدست میگردد.
براثرهمین استقبال روزافزون است که این مجموعه ابتکاری چه از لحاظ محتوی وچه از حیث چاپ و کاغذ و رنگ‌آمیزی، هرسال گامی بجلو برداشته است و اگر بگوئیم که این نشریه پرخواننده ترین و پر تیراژ ترین مجموعه ای است که بزبان فارسی منتشر میشود، سخنی بگزاف نگفته ایم .
امسال به پیشنهاد عده‌ای از خوانندگان، تقویم این مجموعه بطور مجزا و اضافه بر صفحات آن چاپ شده است و در محلی که تقویم ها چاپ میشد نیز بچاپ لطیفه پرداخته‌ایم با این کار ، امسال در این مجموعه ۵۲ لطیفه بیشتر چاپ شده است و لذا یقینا برای شما مشغول کننده تر خواهد بود.
امید است در سالهای آینده با استقبال شما خوانندگان عزیز، موفق شویم باز هم مجموعه مورد علاقه شما را شیرین‌تر، زیبا‌تر و بهتر از پیش بحضور‌تان عرضه داریم.

دل‌شاد و لب خندان شما آرزوی ماست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !