مدل آرایش عروس جدید ۲۰۱۸

روز عروسی تنها روزی هست که همه در مورد شما نظر می دهند در مورد آرایش صورتتان موها و موارد دیگر هر کدام از مهمان های شما در آن روز در مورد شما نظری می هند پس شما باید در همه لحظه عالی به نظر برسید مخصوصا مدل آرایش صورت عروس باید بهتر از همه موارد از جمله مو یا لباس به نظر برسد.

هر عروس می خواهد در آن روز بهترین عکس ها و فیلم ها را داشته باشد تا هر وقت که به ان ها نگاه می کند لذت ببرد در انختاب آرایش خود دقت کنید شما بهتر آ ن شب شبیه خودتان باشید نه اینکه خیلی تغییر کنید و چهره طبیعی خود را از بین ببرید حال در این مطلب با ما باشید تا سایت ارایشگری مدل ارایش صورت عروس های مختلفی را برای شما به اشتراک بگذارد تا بدانید امسال چه سبکی از ارایش مد یا رواج پیدا کرده است و نسبت به سلیقه خود یکی از آن ها را که با صورت شما هم خوانی دارد را انتخاب کنید.

آموزش آرایش محو عروس با تکنیک گریم زیبایی

مدل آرایش عروس جدید 2018

مهم ترین نکته در ارایش یک عروس این هست که رنگ پوست ان با استفاده از کرم های زیر سازی عالی به نطر برسد .نباید پوستتان چرب یا بی حال و بی رنگ به نطر برسد و نباید هم پوست شما را خیلی تیره کنند باید طبیعی باشد تا جذاب تر شوید.

بهترین روش ارایش چشم و لب کدام است ؟

باید در نظر داشته باشید که یا چشم ها و یا لب ها را در صورت مورد تمرکز قرار دهید یعنی یا چشم ها را ارایش زیاد کنید و جلو دهید و لب ها را ملایم و براق نشان دهید و یا برعکس اگر هم چشم ها را ارایش زیاد کنید و هم لب ها را رژ لب پرنگ انتخاب کنید باعث می شود صورت شما مسخره به نظر برسد. به این نکات ریز توجه زیادی داشته باشید.

مدل آرایش عروس جدید 2018

بهتر است برای مژه های خود از فر مژه استفاده کنید چرا چون چشم ها را بزرگ تر نشان می هد و برای استفاده بهتران را با سشوار کمی گرم کرده در حد چند ثانیه و بعد از ان استفاده کنید تا نتیجه سریع آن را ببیند.

چگونه رژ لب روز عروسی خود را تثبیت کنیم ؟

بهتر با وازلین لب های خود را چرب کنید و قبل از استفاده از رژ لب از خط لب استفاده کرده و روی تمام لب را از خط لب استفاده کنید که این کار به ماندگاری رژ لب شما در تمام ان روز کمک می کند.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل های آرایش و شینیون عروس

در ادامه با ما باشید تا تصاویری بیشتری از مدل ارایش صورت عروس را بببنید:

مدل ارایش صورت عروس اروپایی با سایه ترکیبی و خط چشمی کشیده .

مدل آرایش عروس جدید 2018

مدل ارایش صورت عروس ۲۰۱۸ لایت و اروپایی بسیار ساده و مات همانند رژ لب مات و ملایم که مورد پسند بیشتر عروس خانم های عزیز می باشد

مدل آرایش عروس جدید 2018

ارایش کمی تیره اما با زدن یک سایه براق و پر زرق و برق باعث شده جلب توجه بیشتری کنند

مدل آرایش عروس جدید 2018

انتخاب لباس عروس : گالری مدل های لباس عروس محجبه