همیلتون : بیشتر از هر زمان دیگر مشتاق به کسب قهرمانی جهانم


فرمول یک ایران – لوییس همیلتون در مصاحبه ای پیش از شروع گرندپری فرانسه گفته است که بیش از هر زمان دیگری مشتاق است که قهرمانی جهان را بدست آورد. همیلتون بعد از کسب مقام پنجمی در گرندپری کانادا از رتبه اول به رتبه دوم رفته و با یک امتیاز اختلاف پشت سر سباستین فتل در جدول قهرمانی رانندگان قرار گرفته است. همیلتون که هنوز به عهد خود با مرسدس...

فرمول یک ایران – لوییس همیلتون در مصاحبه ای پیش از شروع گرندپری فرانسه گفته است که بیش از هر زمان دیگری مشتاق است که قهرمانی جهان را بدست آورد.

همیلتون بعد از کسب مقام پنجمی در گرندپری کانادا از رتبه اول به رتبه دوم رفته و با یک امتیاز اختلاف پشت سر سباستین فتل در جدول قهرمانی رانندگان قرار گرفته است. همیلتون که هنوز به عهد خود با مرسدس پایبند است گفته است که پا به پای نبرد قهرمانی تلاش خواهم کرد.

همیلتون در مصاحبه مطبوعاتی بیان کرده است که :

چیزهای زیادی هستند که به من انگیزه می دهند . اشتیاق کنونی من به کسب مقام قهرمانی جهان بیشتر از هر زمان دیگریست . من کارهای زیادی در زندگی خود انجام می دهم و علایق های گوناگونی دارم اما هیچکدام از آنها بدون مسابقه دادن برایم امکانپذیر نمی باشد. در درون من مسابقه دادن بالاتر از هرچیز دیگری قرار دارد. زمان زیادی ، فداکاری های زیادی و تلاش های زیادی را وقف این موضوع کرده ام که مرا به اینجایی که امروز در آن قرار دارم رسانده است و من عاشق کاری هستم که انجام می دهم. من این چالش و رقابت را دوست دارم.

در ادامه از او در مورد عملکرد احتمالی مرسدس در مورد گرندپری فرانسه پرسیده شد که او اینگونه پاسخ داد:

من دقیقا نمی دانم که چه اتفاقی قرار است بیفتد ! آیا قرار است به مانند مونترال یک مسابقه کسل کننده باشد یا هیجان انگیز؟ یا مانند باکو !!؟؟ واقعا نمی توانم به شما جوابی بدهم و هیچ ایده ای از اتفاق پیش رو ندارم. امید دارم که گرندپری فرانسه یک مسابقه با شکوه باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش