لایی امیری به پیکه و ابراهیمی به سیلوا


لایی امیری به پیکه و ابراهیمی به سیلوا

دو هافبک سرخابی تیم ملی ایران با حرکت‌های چشم‌نواز، دو ستاره تیم ملی اسپانیا را به زیباترین شکل دریبل زدند.

ستاره | سرویس اخبار - شکست برابر تیم ملی اسپانیا نتیجه دومین بازی ایران در جام جهانی بود ولی نمایش شاگردان کارلوس کی‌روش و جنگندگی آنها که تا لحظه پایانی دست از تلاش بر نداشتند برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند، ستودنی بود اما در کنار بازی تیمی و یک دست آنها، کارهای تاکتیکی هم هواداران فوتبال را به وجد آورد.
لایی امیری به پیکه و ابراهیمی به سیلوا

قبل از دقیقه ۸۰ امید ابراهیمی در سمت راست خط دفاعی ایران که در تلاش برای دفع موقعیت اسپانیا بود، داوید سیلوا را پشت سر خود داشت که با یک لایی چشم‌نواز که تکرار صحنه آن پخش نشد، هافبک طراح لاروخا را جای گذاشت و بعد دفع توپ کرد تا یک موقعیت برای ایران شکل بگیرد.
اما اوج نمایش تکنیک ایرانی‌ها در دقیقه۸۲ اتفاق افتاد؛ جایی که وحید امیری در جناح چپ صاحب توپ شد و در حالی که جرارد پیکه مستحکم را مقابل خود داشت، از فضای باز بین دو پای او استفاده کرد و با یک لایی زیبا او را از سد راهش برداشت تا با یک ارسال موقعیت خطرناکی برای ایران خلق کند؛ فرصتی که با ضربه سر مهدی طارمی از مقابل تیرک دوم به اوت زده شد.

لایی زیبای امید ابراهیمی به سیلوا و تماشایی‌تر امیری، دو صحنه‌ای هستند که هیچ وقت از ذهن طرفداران فوتبال ایران پاک نخواهد شد؛ درست مثل دریبل‌های پیاپی یک پا، دو پایی که در بازی خاطره انگیز تیم ملی ایران برابر آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ ، مهرداد پولادی به لیونل مسی و گونزالو ایگواین زد.

منبع: تابناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟