عکس ؛ امیدواری شاگردان “کی روش” به صعود از گروه مرگ جام جهانی 2018


تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه را با یک برد تاریخی شروع کرد. پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داد، ایران در شرایطی در بازی دوم پای به زمین گذاشت که یک تساوی هم نتیجه ای مطلوب بود. نمایش یوزهای ایرانی فراتر از تصور بود اما با یک بدشانسی مغلوب شدند . اما ملی پوشان ایرانی هنوز هم از شانس خوبی...

جدول گروه مرگ رقابت های جام جهانی 2018 ؛ شاگردان کی روش در مکان سوم

عکس ؛ امیدواری شاگردان “کی روش” به صعود از گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۴:۱۲
عکس ؛ امیدواری شاگردان “کی روش” به صعود از گروه مرگ جام جهانی 2018

تیم ملی ایران و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در ورزشگاه کازان آرنا روسیه به مصاف هم رفتند. این بازی با یک گل به سود اسپانیا به پایان رسید. ایران با این شکست ، ۳ امیتازی باقی ماند و همچنان برای صعود از گروه مرگ امیدوار خواهد بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را با یک برد تاریخی شروع کرد. پیروزی ارزشمند دقایق پایانی برابر مراکش ، ایران را در موقعیت مناسبی برای صعود قرار داد، ایران در شرایطی در بازی دوم پای به زمین گذاشت که یک تساوی هم نتیجه ای مطلوب بود. نمایش یوزهای ایرانی فراتر از تصور بود اما با یک بدشانسی مغلوب شدند . اما ملی پوشان ایرانی هنوز هم از شانس خوبی برای صعود از این گروه برخوردار هستند .

تیم ملی ایران با پیروزی بر پرتغال می تواند دست به کار بزرگی بزند و خود را در جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی ببیند . همچنین ملی پوشان ایرانی با تساوی در مقابل پرتغال ، باید نظاره گر رقابت بین مراکش و اسپانیا باشند و در صورت پیروزی مراکش با احتلاف ۲ گل مقابل تیم ملی اسپانیا ، شاگردان کی روش می توانند به عنوان تیم دوم از گروه مرگ صعود کند .

عکس ؛ امیدواری شاگردان “کی روش” به صعود از گروه مرگ جام جهانی 2018

دسته بندی ها : اخبار داغ , جام جهانی 2018 , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس
برچسب ها : تیم ملی ایران, جام جهانی, جام جهانی 2018, کی روش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت