اساتید دانشگاهی برای توسعه آذربایجان غربی ایده پردازی کنند


اساتید دانشگاهی برای توسعه آذربایجان غربی ایده پردازی کنند

ارومیه - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: اساتید دانشگاهی استان ایده هایی برای توسعه شهرستان های مختلف ارائه دهند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری آذربایجان غربی، رضا حسینی امروز چهارشنبه در جمع اساتید دانشگاهی این استان افزود: هدف از برگزاری چنین جلسات ابتکاری، دریافت نظر کارشناسان حوزه های اقتصادی، صنعتی، معدنی و فناوری در راستای اجرای برنامه های توسعه ای استان است.

وی اضافه کرد: راه اندازی اتاق فکر با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب نظران جزو برنامه های اقتصادی مدیریت ارشد آذربایجان غربی است و امیدواریم این اتاق فکر به صورت پویا در متن توسعه استان حضور داشته باشد.

حسینی بیان کرد: دستگاه های اجرایی اقتصادی در آذربایجان غربی نیز باید در این راستا از نظرهای کارشناسان و اساتید دانشگاهی استان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی درآمد سرانه استان را یکی از نازل ترین ارقام در سطح کشور برشمرد و ادامه داد: در این خصوص رتبه بیست و هشتم بین ۳۱ استان کشور را دارا هستیم و باید با همکاری همدیگر این رتبه را ارتقا دهیم.

حسینی تاکید کرد: نخستین هدف ما رسیدن به میانگین کشوری در شاخص های مهم اقتصادی به ویژه درآمد سرانه است و باید برای رسیدن به این هدف از یافته های علمی در کنار اقدامات اجرایی استفاده شود.

وی گفت: در سال های طولانی گذشته از ظرفیت های استانی به خوبی استفاده نشده است و امیدواریم با جلب نظرهای کارشناسان و اساتید دانشگاهی، راه های استفاده از این قابلیت ها برای توسعه استان بررسی شود.

در این جلسه اساتید دانشگاهی استان با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی، صنعتی، معدنی و فناوری در استان نظرات خود را برای بهبود وضعیت در این بخش ها ارائه کردند.

کد خبر 4326482

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان