طراحی لاک ناخن دخترانه

طراحی و دیزاین ناخن های دست یکی از کارهای موردعلاقه و هیجان انگیز برای تمام خانم ها و دخترخانم های جوان است که استایل آن ها را دوست داشتنی تر میکند و همچنین باعث زیباتر شدن دست ها شما عزیزان می شود .و علاوه براین موارد باعث بالا بردن اعتماد به نفس شما کاربران عزیز می شود .هر روزه در همه جای جهان با رسیدن سال جدید یک رنگی را مشخص کرده و ان رنگ را رنگ سال می داند که طبق ان تمام خانم ها تیپ ظاهری خود را تغییر داده .حتی طراحی ناخن هایشان را با ان رنگ ست می کنند.

آموزش طراحی ناخن قلبی در ۳ دقیقه + ویدیو

نکاتی که باید در مورد انتخاب لاک ناخن دخترانه رعایت کنید

شما عزیز ان باید بدانید برای طراحی ناخن به چه نکاتی باید توجه کنید :

نکته اول :برای طراحی ناخن رنگ پوست یک عامل مهم و تاثیر گذار به حساب می اید و اگر طبق رنگ پوستی که دارید رنگ و طراحی ناخن خود را انتخاب کنید. بی شک استایل دستان شما زیبا تر و دوست داشتنی تر از همیشه به نظر می رسد

چطور با چای کیسه ای ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟

نکاتی که باید در مورد انتخاب لاک ناخن دخترانه رعایت کنید

نکته دوم : برای طراحی ناخن فرم ناخن ها یک عامل دیگر برای زیبا تر نشان دادن دستان شما در نظر گرفته می شود . طبق فرم ناخن های خود طراحی ناخن انتخاب کنید .مثلا بعضی از افراد و دختران جوان صدف ناخن های کشیده و بلندی دارند و بعضی ها صدف ناخن های انها بسیار کوتاه و کوچک هستند که شما عزیزان باید طبق مدل انگشتان که کوتاه و یا کشیده هستند و فرم خود ناخن طراحی برای ان انتخاب کنید تا زیبای دستانتان را چند برابر کنید.

نکته سوم :یک نکته خیلی جالب در انتخاب طراحی ناخن می توان به فصل اشاره کنیم که طبق فصلی که در ان هستم طراحی انتخاب کنیم مثلا فصل زمستان رنگ های سرد و ابی که بهترین گزینه به حساب می اید، و یا فصل پاییز رنگ های گرم مانند نارنجی ،فصل بهار از رنگ های بهاری و شاداب باید استفاده کنید تا دستان شما را سر زنده کند هم چنین مانند فصل تابستان

دختران جوان در طراحی ناخن های خود در آخر به این نکته هم باید توجه کنند :

شما عزیزان نباید این را فراموش کنید که سادگی هیچوقت از مد نمی رود و ناخن های شما دفتر نقاشی نیستند. طرح های ساده نسبت به طرح های شلوغ خاص تر هستند و برای دخترخانم ها مناسب تر اند.

منبع