چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟


 یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از گیاه آلوورا چه به صورت ترشی و یا شربت با آن مواجه خواهید شد تلخی آن است. راه‌های مختلفی برای از بین بردن تلخی آلوئه ورا وجود دارد ، اگر شما نیز می‌خواهید بدانید که چگونه تلخی آلوئه ورا را بگیریم همراه ما باشید. در این مطلب پاسح سوال خود را حتما خواهید گرفت. چگونه تلخی آلوئه ورا...

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از گیاه آلوورا چه به صورت ترشی و یا شربت با آن مواجه خواهید شد تلخی آن است. راه‌های مختلفی برای از بین بردن تلخی آلوئه ورا وجود دارد ، اگر شما نیز می‌خواهید بدانید که چگونه تلخی آلوئه ورا را بگیریم همراه ما باشید. در این مطلب پاسح سوال خود را حتما خواهید گرفت.

چگونه تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

آلوئه ورا یکی از گیاهان پرخاصیت طبیعت بوده که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از جمله درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها و عفونت‌ها از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این، این گیاه پرخاصیت برای زیبایی پوست و مو نیز بسیار موثر است. برای این‌که بتوانید از گیاه آلوورا بیشتر استفاده کنید می‌توانید شربت و ترسی آن را تهیه کنید.

تلخی آلوورا یکی از ویژگی‌های منفی آن است که به راحتی می‌توان این تلخی را از بین بدن و آلوئه ورا را به میوه‌ای شیرین تبدیل کرد. پاسخ سوال “چگونه تلخی آلوئه ورا را بگیریم” را به هم می‌خوانیم.

مراحل از بین بردن تلخی آلوئه ورا

برای این‌کار در ابتدا گیاه آلوورایی را که تهیه کرده‌ایم با آب خنک بشویید تا گرد و خاک موجود در آن از بین برود.

سپس آلوورایی را که شسته‌اید به قطعات کوچکتر تقسیم کنید تا کار کردن با آن آسان شود.

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

در ادامه نوبت به جدا کردن مغر آلوورا می‌رسد، برای این‌کار در ابتدا باید لبه‌های آلوورا را که تیغ دارد را با چاقو برش دهید مانند تصویر زیر

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

بعد از برش دادن کناره‌های آلوورا، با استفاده از چاقو، قسمت سبز رنگ رویی را از مغز آلوورا جدا کنید.

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

بعد از جدا کردن رویه آلوئه ورا، لایه‌ی زیرین سبز رنگ را جدا کنید.

نکته: دقت کنید که قسمت سبز رنگی روی آلوورا باقی نماند.

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

بعد از جدا کردن مغز و یا ژله، آن را به قسمت‌های کوچک تقسیم کنید.

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

در ادامه از بین بردن تلخی آلوورا برش‌های آن را به مدت ۳۰ دقیقه داخل آب کاملا خنک قرار دهید و چندین بار آب آن را عوض کنید تا تلخی احتمالی آلوورا به طور کامل از بین برود. سپس با آلوورا بدون تلخی می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های بسیاری تهیه کنید.

چطور تلخی آلوئه ورا را بگیریم؟

نکته مهم در از بین بردن تلخی آلوئه ورا

ممکن است شما در هنگام خرید آلوئه ورا به دلیل تلخ نبودن آن به آلوورای خریداری شده شک کنید ولی ممکن است برخی آلووراها تلخ نباشند. این گیاه اگر مدت زمان زیادی از برش آن‌ها گذشته باشد تلخی خد را از دست می‌دهند.

 

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل