معرفی و بررسی فورد فیستا مدل 2018 | فیلم


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی و بررسی فورد فیستا مدل 2018 | فیلم

نگاهى به فورد مدل ٢٠١٧...

معرفی و بررسی فورد فیستا مدل 2018 | فیلم

ترمز بسیار ایمن کامیون ولوو | فیلم...

معرفی و بررسی فورد فیستا مدل 2018 | فیلم

فناوری های جدید شرکت خودرو سازی فورد | فیلم...

مصرف‌کنندگان اروپایی قبلاً قادر بوده‌اند تا نسل جدید فورد فیستا را در اغلب بازارهای این قاره سفارش دهند اما به نظر می‌رسد آمریکایی باید حداقل یک سال دیگر برای دستیابی به این خودرو صبر کنند. این خودروساز آمریکایی جزئیات رسمی از مدل سال ۲۰۱۸ فیستا را منتشر کرده و البته هیچ‌چیز جدیدی درباره آن وجود ندارد.

تنها مورد اضافه شده دوربین دید عقب است که هم‌اکنون در تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد نصب شده است. دیگر تجهیزات استاندارد فیستا ۲۰۱۸ شامل سیستم ریموت بدون کلید، چراغ‌های جلوی هالوژنی، دستیار کمک به حرکت در سربالایی، فرمان با نیروی کمکی برقی و… است.

اما آپشن‌هایی که می‌توان سفارش داد عبارت‌اند از کیپد ورود بدون کلید، سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 و صفحه‌نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی، سیستم ناوبری ماهواره‌ای با کنترل صوتی و سانروف برقی. سه پکیج cold weather، SE appearance و ST Recaro نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

اما بد نیست نگاهی هم به لیست پیشرانه‌های بنزینی فیستا ۲۰۱۸ بیندازیم. این لیست شامل پیشرانه پایه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با اتصال به گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک و یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو متصل شده به گیربکس ۶ سرعته دستی در نسخه ST است.

اخبار جدید نشان می‌دهند هفتمین نسل فورد فیستا یک خودروی خیال‌انگیز بوده و شاید هرگز وارد بازار آمریکا نشود. فروش ضعیف در کلاس خود دلیل اصلی این تصمیم احتمالی است اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

فیستای مخصوص بازار اروپا تنها در آلمان تولید شده و دو فرم بدنه هاچبک سه و پنج درب دارد. برنامه‌ای فوری برای تولید مدل سدان نیز وجود ندارد. ساختار مدل‌های ساده شده، یک پیشرانه سه سیلندر توربوی جدید برای مدل ST و تعدادی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده از جمله موارد برجسته نسل جدید خودروی محبوب بریتانیایی‌ها است.

(۱۰)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروسازی فورد, خودروهای جدید 2019, خودروهای جدید فورد, شرکت خودروسازی فورد, فورد, فورد فیستا, فیستا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز