ترفند ری‌استارت سریع آیفون X


بله، حتی آیفون X هم می‌تواند گاهی اوقات با مشکل مواجه شود. اگر شما هم از کاربران این برند پرطرفدار هستید، شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید چگونه می‌توان به‌سرعت و به‌ آسانی در زمانی که دستگاه شما هنگ می‌کند، آن را ری‌استارت کنید. در ادامه این مطلب نحوه ری‌استارت سریع آیفون X را به شما آموزش خواهیم داد؛ با ما همراه...

بله، حتی آیفون X هم می‌تواند گاهی اوقات با مشکل مواجه شود. اگر شما هم از کاربران این برند پرطرفدار هستید، شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید چگونه می‌توان به‌سرعت و به‌ آسانی در زمانی که دستگاه شما هنگ می‌کند، آن را ری‌استارت کنید. در ادامه این مطلب نحوه ری‌استارت سریع آیفون X را به شما آموزش خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

در این‌گونه مواقع که تلفن همراه شما قادر به انجام هیچ کاری نیست، بهتر است دکمه هوم را پایین نگاه داشته و سپس دکمه پاور را تا زمانی که لوگوی اپل نمایش داده می‌شود، فشار دهید. این گزینه برای مدل‌های قدیمی‌تر آی‌فون قابل استفاده است.

هنگامی‌که اپل دکمه صفحه اصلی را حذف کرد، به دنبال آن، استفاده از دکمه‌های فیزیکی برای انجام انواع عملکردهای مختلف کمی سخت‌تر شده است.

چگونه در آیفون X از قابلیت Reachability استفاده کنیم ؟

در حال حاضر تنها سه دکمه (افزایش صدا، کاهش صدا، پاور) مسئولیت انجام کارهای اولیه را بر عهده دارند و همچنین می‌توان از آن‌ها برای خاموش کردن گوشی، راه‌اندازی مجدد، وارد شدن به حالت بازیابی و فعال کردن قابلیت Emergency SOS استفاده کرد. اما همان‌طور که می‌دانید رایج‌ترین مدل استفاده از این دکمه‌ها، به کارگیری آن‌ها برای راه‌اندازی مجدد دستگاه در کمترین زمان ممکن است.

ریست کردن آیفون ۱۰

برای راه‌اندازی مجدد آیفون X، سه مرحله پیشِ‌روی شما وجود دارد.

ابتدا باید دکمه Volume Up (افزایش صدا) را فشار داده و آن را رها کنید. سپس دکمه Volume Down (کاهش صدا) را بفشارید و رها نمایید.

در نهایت شما باید دکمه کناری (Side button) که در سمت راست دستگاه قرار دارد را تا زمانی که لوگوی اپل بر روی صفحه ظاهر شود، فشار داده و نگاه دارید. کار تمام است؛ گوشی شما به‌سرعت ری‌استارت می‌شود.

ترفند ری‌استارت سریع آیفون X

توجه داشته باشید که این ترفند مطمئنا تنها راه برای انجام این کار نیست اما در اغلب مواردی که نیاز دارید تا به‌سرعت تلفن همراه خود را ری‌استارت کنید، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

منبع

ترفند ری‌استارت سریع آیفون X

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان