جزئیات‌جدیداز ویلای‌فیروزآبادی/رهبری دستور تخلیه ویلا را داده‌اند/قول فیروزآبادی برای تخلیه


جزئیات‌جدیداز ویلای‌فیروزآبادی/رهبری دستور تخلیه ویلا را داده‌اند/قول فیروزآبادی برای تخلیه

جناب آقای مخبر، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با پاسخگویی به سوالات نامه مذکور، بیان نمود که موضوع تخلیه ویلای مزبور از گذشته پیگیری می شده است تا آنجا که رهبری سال 92 حکم به تخلیه آن داده‌اند. همچنین در ادامه بیان نمودند که بعد از نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به ستاد اجرایی، ایشان نامه جنبش را همراه با نامه ای از ستاد به مقام معظم...

عدالتخواهی: دیروز (۲۷/۰۳/۹۷) جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به دادستان تهران در خصوص ویلای مصادره‌ای که سرلشکر فیروزآبادی رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح به مدت ۲۵ سال است زندگی میکند، خواستار بازپس‌گیری آن شد. در این زمینه لازم است روند پیگیری این موضوع و رسانه ای شدن آن برای تنویر افکار عمومی، بیان گردد.

هشتم آذرماه سال ۹۶، جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پیگیری ویلای لواسان که در اختیار سرلشکر فیروزآبادی است، را در دستور کار قرار داد. این اتحادیه، در تاریخ مذکور نامه ای چند بندی را به ریاست ستاد اجرایی ارسال نمود و در این نامه خواستار پاسخگویی به ابهامات شد. پس از ارسال نامه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای پاسخ به سوالات جلسه ای را با اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه برگزار نمود. در این جلسه جناب آقای مخبر، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با پاسخگویی به سوالات نامه مذکور، بیان نمود که موضوع تخلیه ویلای مزبور از گذشته پیگیری می شده است تا آنجا که رهبری سال ۹۲ حکم به تخلیه آن داده‌اند. همچنین در ادامه بیان نمودند که بعد از نامه جنبش عدالتخواه دانشجویی به ستاد اجرایی، ایشان نامه جنبش را همراه با نامه ای از ستاد به مقام معظم رهبری ارسال نمودند و دوباره رهبر معظم انقلاب بر نامه ستاد پارافی مبنی بر تخلیه ویلای مزبور می‌نویسند. بعد از آن آقای فیروزآبادی اعلام می دارند که تا آخر اردیبهشت‌ماه ۹۷ ملک مذکور را تخلیه خواهند کرد.

در همان جلسه با رئیس ستاد، جنبش عدالتخواه دانشجویی این مهلت را به مسئولان ستاد داد که تا پایان اردیبهشت ماه در صورت به نتیجه نرسیدن موضوع، آن را با مردم مطرح می کند و از این طریق موضوع را پیگیری می نماید. پس از پایان این مهلت با پیگیری های انجام شده، مشخص گردید مسئولان ستاد بیان نمودند که حکم قضایی تخلیه ویلا نیز صادر گردیده است اما نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی و مسئول اجرای حکم از اجرای آن استنکاف ورزیده اند. بنابراین جنبش عدالتخواه دانشجویی این بار در نامه ای که در رسانه ها نیز انتشار یافت، با درخواست از دادستان به عنوان مدعی‌العموم پیگیری اجرای حکم فوق را از ایشان تقاضا نمود و خواستار بازپس گیری بیت المال از شخص مذکور شد.

در پایان لازم است بیان شود که روند تقاضای بازپس گیری بیت المال از مسئولان سابق همچنان نیز ادامه خواهد داشت. لکن در وهله اول جنبش عدالتخواه دانشجویی بنای رسانه ای شدن این کارها را ندارد و درصورت عدم همکاری اشخاص و دستگاه های مربوطه این اقدامات در آینده رسانه ای خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور