ایندیپندنت : لندن شریک رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها است


ایندیپندنت : لندن  شریک رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینی ها است

خبرگزاری شبستان:روزنامه ایندیپندنت به نقل از یک خیریه ضد فقر در انگلیس اعلام کرد که دولت بریتانیا شریک رژیم صهیونیستی در خشونت علیه فلسطینی ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ایندیپندنت»،یکی از خیریه های ضد فقر در انگلیس اعلام کرد که دولت بریتانیا شریک رژیم صهیونیستی در خشونت علیه فلسطینی ها است.

سرکوب معترضان فلسطینی در مرز غزه در بیش از 10 هفته گذشته منجر به کشته شدن بیش از 120 فلسطینی و زخمی شدن بیش از سه هزار و 800 نفر از آنها شده است.

این در حالی است که انگلیس از رای دادن به قطعنامه سازمان ملل در محکومیت استفاده رژیم صهیونیستی از نیروی زور علیه معترضان فلسطینی ،امتناع کرد.

«ریوکا برنارد» ، فعال ضد جنگ انگلیسی ،فعالان جنبش «بایکوت و تحریم اسراییل» و رئیس کمپین انگلیسی دفاع از مردم فلسطین در این باره به «ایندیپندنت» گفت:دولت انگلیس با امتناع از این رای در حقیقت از تعهد به حمایت از حقوق فلسطینی ها در برابر اقدامات غیر قانونی ارتش رژیم صهیونیستی امتناع کرده است.

انگلیس همچنین به صادرات سلاح به اسرائیل ادامه می دهد و در حقیقت شریک مستقیم خشونت های این رژیم علیه فلسطینی هاست.

این در حالی است که بر اساس گزارش دیده بان حقوق بشر،اکثریت قریب به اتفاق افراد کشته شده یا زخمی شده در اعتراضات مرز غزه غیر مسلح بوده اند و به همین خاطر استفاده سلاح گرم علیه آنها از سوی نیروهای رژیم صهیوینستی می تواند جنایت جنگی تلقی شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری