کانتورنیگ تکنیکی است برای حالت دادن به صورت که به وسیله آن میتوان نقاط ضعف صورت را مخفی کرد, تکنیک کانتورینگ کمک میکند اجزای صورت ایده آل و زیبا جلوه کنند. کانتورینگ برای انواع فرم صورت روش و ترفندهای خاصی دارد که در این بخش از نمناک کانتورینگ صورت کشیده را به شما آموزش میدهیم.کانتورینگ صورت کشیده

این آموزش مرحله به مرحله باعث میشود به راحتی و بدون نقص صورت تان را برای مجالس کانتور کنید و زیباتر شوید. حتی اگر مبتدی هستید نگران نباشید کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید.

نحوه کانتورینگ صورت کشیده

برای کانتور کردن صورت کشیده به چه چیزهایی نیاز داریم؟

پرایمر هایلایتر کرم پودر مایع کانسیلر پنکیک اسفنج آرایشی

مرحله اول:با استفاده از کرم پودر تمام پوست را پوشش دهید تا صاف و یکدست شود, سپس با فرچه های مخصوص کانتورینگ خط رویش مو در پیشانی را سایه بزنید تا فرم صورت تان بهتر دیده شود.اگر میخواهید گونه های برجسته ای داشته باشید از کنار گوش تا وسط گونه ها را سایه بزنید, برای کوچکتر نشان دادن چانه روی آن یک خط عمودی بکشید.

نحوه کانتورینگ صورت کشیده

مرحله دوم:برای رفع پف و تیرگی زیر چشم ها با هایلایتر زیر چشم ها یک مثلث معکوس بکشید و روی برجستگی گونه ها هم باید هایلایتر بزنید تا بهتر دیده شوند. برای کوچکتر دیده شدن بینی با هایلایتر روی تیغه آن یک خط بکشید.

مرحله سوم:اسفنج آرایشی تان را نم دار کنید و کرم پودرهای تیره و روشن پیشانی, بینی و گونه ها را فیکس کنید, سپس برای افزایش ماندگاری آرایش پنکیک بزنید تا آرایش تان ثابت شود. در مرحله آخر رژگونه بزنید, سعی کنید رژگونه تان تیره تر از حد معمول باشد تا برجستگی گونه ها را نشان دهد.