Logitech از کیبورد G512 با سوییچ های GX Blue رونمایی کرد


Logitech از کیبورد G512 با سوییچ های GX Blue رونمایی کرد

Logitech از نسخه جدیدی از کیبورد G512 با نورپردازی RGB...

Logitech از نسخه جدیدی از کیبورد G512 با نورپردازی RGB LED رونمایی کرد که به عنوان اولین محصول این کمپانی، به جای استفاده از سوییچ‌های لامسه‌ای و خطی Romer-G از سوییچ‌های دیگری استفاده می‌کند.

حدوداً یک ماه پیش بود که بلندگو G560 و صفحه کلید گیمینگ G512 لاجیتک معرفی شد. در آن هنگام همانند دیگر محصولات این کمپانی، کیبورد G512 به همراه سوییچ‌های لامسه‌ای و خطی Romer-G تولید شده بود ولی هم‌اکنون نمونه‌ی معرفی شده از طرف لاجیتک به عنوان اولین محصول این کمپانی از سوییچ‌های جدید Clicky GX Blue استفاده کرده است.

بدون شک کیبورد G512 لاجیتک یکی از محصولات مورد انتظار این کمپانی در ماه‌های پیش رو است. این کیبورد از نورپردازی قابل شخصی‌های RGB LED، پشتیبانی از پردازش همزمان ۲۶ کلید و البته حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. این محصول از کلید‌های اختصاصی کنترل محتواهای رسانه‌ای و همچنین قابلیت غیرفعال کردن کلید‌های میان‌بر ویندوز بهره می‌برد و این گونه در بازی‌ها خیال شما را از اجرای اتفاقی دستورات ویندوز و خارج شدن از بازی راحت می‌کند.

Switch Romer-G Tactile Romer-G Linear GX Blue
نوع بازخورد ضربه قابل تشخیص نرم و سیال کلیک قابل شنیدن
مسافت عمل‌کردن 1.5mm 1.5mm 1.9mm
مسافت پایین‌رفتن 3.2mm 3.2mm 4.0mm
نیروی میانگین 45gf 45gf 50gf
نیرو فشاری برای عمل‌کردن 50gf N/A 60gf
طول عمر 70M فشار کلیک 70M فشار کلیک 70M فشار کلیک
اتصال این کیبورد با کابل USB بوده و نرخ پاسخ‌دهی آن ۱ میلی‌ثانیه است. همان گونه که گفته شد در این محصول از سوییچ‌های جدید GX Blue استفاده شده که در نمونه‌ی G513 هم در دسترس هستند. بهتر است بدانید که در گذشته، سوییچ‌های Romer-G ساخته شده توسط کمپانی Omron صرفاً در نسخه‌ی tactile یا همان لامسه‌ای خود در محصولات لاجیتک مشاهده می‌شدند اما هم‌اکنون هر سه مدل این سوییچ‌ها در محصولات این کمپانی وجود دارد. با این حال همچنان مشخص نیست که چرا این کمپانی در نظر دارد که سوییچ‌های جدید را با نام GX Blue صدا بزند و آنان را از برند Romer-G خود خارج کند.

زمان و قیمت عرضه
کیبورد G512 با سوییچ‌های خطی و لامسه‌ای Romer-G از هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است اما نمونه‌ی دارای سوییچ‌های جدید در آسیای جنوب شرقی و در ماه ژوئن با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد. همچنین نمونه‌ی G513 با سوییچ‌های جدید هم با قیمت ۱۵۰ دلار در همین ماه در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. همچنان هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه نمونه‌ی G512 جدید در بازارهای دیگر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو