پیام قاطع کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش برای شرکت نایکی


تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل مراکش در اولین بازی گروه B موفق شد صدرنشین این گروه باشد و در صدر اخبار رسانه های جهانی قرار گیرد. کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش از این موفقیت استفاده کرده و پیامی قاطع برای شرکت نایکی فرستادند. به نقل از ESPN، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد، بازیکنان تیم ملی ایران پس از برد 1 بر 0 تیمشان مقابل...

انصاری فرد و جهانبخش بر لزوم جدایی سیاست از ورزش تأکید کردند

پیام قاطع کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش برای شرکت نایکی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۸
پیام قاطع کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش برای شرکت نایکی

بازیکنان تیم ملی ایران بر لزوم جدایی سیاست از ورزش تأکید کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی مقابل مراکش در اولین بازی گروه B موفق شد صدرنشین این گروه باشد و در صدر اخبار رسانه های جهانی قرار گیرد. کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش از این موفقیت استفاده کرده و پیامی قاطع برای شرکت نایکی فرستادند.

به نقل از ESPN، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد، بازیکنان تیم ملی ایران پس از برد ۱ بر ۰ تیمشان مقابل مراکش در اولین دیدار گروه B، پیامی قاطع برای شرکت نایکی داشتند.

این شرکت تهیه کننده کفش در این هفته اعلام کرد که بازیکنان ایران به دلیل تحریم اقتصادی جهانی نمی توانند کفش های نایکی را در رقابت های جام جهانی بپوشند.

انصاری فرد بعد از این بازی گفت:

کاری که نایکی با ما کرد بسیار اشتباه بود. نمی خواهم زیاد در مورد آن صحبت کنم. اما به عنوان یک فوتبالیست می توانم این را به شما بگویم ما مسائل دیپلماتیک و سیاسی را در ورزش ها دخیل نمی کنیم.

پس از گل به خودی عزیز بوهدوز، بازیکن مراکشی در وقت های تلف شده نیمه دوم ، تیم ملی ایران بازی اولش را برد تا سه امتیاز به حساب تیم کارلوس کی روش واریز شود و آن ها پس از تساوی اسپانیا و پرتغال صدرنشین گروه باشند.

علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی ایران نیز از این برند آمریکایی انتقاد کرد و اظهار داشت:

راستش را بخواهید این قضیه برای ما مهم نبود. اما کاری که آن ها انجام دادند تا حدودی غیرمحترمانه بود. به عقیده من و بسیاری از بازیکنان تیم ملی، سیاست هیچ ربطی به ورزش و فوتبال ندارد. مجبور نیستید که این نوع از مسائل را به ورزش ربط دهید. اما شرکت نایکی دقیقاً همین کار را انجام داد. خُب، آن ها از نظر خود مسئولیت داشتند تا چنین کاری را انجام دهند، اما تصویری که از خود ساختند حداقل میان ۸۰ میلیون ایرانی تصویر خوبی نبود.

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال ایران , جام جهانی 2018 , فوتبال ملی
برچسب ها : تیم ملی فوتبال ایران, تیم‌ ملی فوتبال مراکش, جام جهانی 2018, عزیز بوهدوز, علیرضا جهانبخش, کارلوس کی روش, کریم انصاری‌ فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز