واکنش رونالدو بعد از درخشش برابر اسپانیا


رونالدو در دقیقه 4 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و سپس پیش از پایان نیمه اول گل دوم را وارد دروازه اسپانیا کرد. اسپانیا بعد از این گل، دو گل زد و 3-2 پیش افتاد تا در نهایت در دقیقه 88 رونالدو با یک ضربه ایستگاهی دیدنی کار را به تساوی کشاند. ستاره پرتغالی درباره بازی دیشب گفت: ” خیلی خوشحالم. بهترین...

رونالدو : بهترین رکورد خودم را ثبت کردم

واکنش رونالدو بعد از درخشش برابر اسپانیا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۴
واکنش رونالدو بعد از درخشش برابر اسپانیا

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از درخشش مقابل اسپانیا و هت تریک در اولین بازی در جام جهانی، از اینکه آمار خودش را جا به جا کرده و توانسته هت تریک کند، ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالدو در دقیقه ۴ موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند و سپس پیش از پایان نیمه اول گل دوم را وارد دروازه اسپانیا کرد. اسپانیا بعد از این گل، دو گل زد و ۳-۲ پیش افتاد تا در نهایت در دقیقه ۸۸ رونالدو با یک ضربه ایستگاهی دیدنی کار را به تساوی کشاند.

ستاره پرتغالی درباره بازی دیشب گفت:

” خیلی خوشحالم. بهترین رکورد خودم را ثبت کردم که زیباست. یک رکورد دیگر در کارنامه ام ثبت شد. البته توجه بیشتر به عملکرد تیم ملی خیلی مهم است، اینکه مقابل یک مدعی در جام جهانی بازی کردیم. به نظرم نتیجه عادلانه ای کسب کردیم. خیلی خوشحالیم، سخت جنگیدیم و حالا فقط به بازی با مراکش فکر می‌کنیم. باید بازی به بازی پیش برویم. همه ما مدعیان را می‌شناسیم ولی ما هم از کاندیداهای موفقیت هستیم. همانطور که گفتم باید مراکش را روز چهارشنبه شکست دهیم.”

دسته بندی ها : اخبار داغ , جام جهانی 2018 , فوتبال جهان
برچسب ها : پرتغال, جام جهانی, رونالدو, کریس رونالدو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی