سفارش برخی کتاب های درسی دانش آموزان از طریق سامانه است


سفارش برخی کتاب های درسی دانش آموزان از طریق سامانه است

شیراز- ایرنا - ثبت و سفارش کتاب های درسی برخی رشته های تحصیلی دانش آموزان به دو صورت انفرادی و گروهی است که برای روش انفرادی از سامانه های www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com و روش گروهی از سامانه سناد استفاده می شود.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس گفت:دانش آموزان و اولیای پایه اول ابتدایی، دهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش و دهم رشته معارف اسلامی از 23 تیرماه در سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی برای سفارش انفرادی ثبت نام کنند.
مجید پیشرو گفت:این افراد به سامانه های www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com مراجعه کنند.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس شنبه به نقل از وی افزود: این ثبت و سفارش کتاب در این رشته ها تا 20 شهریور ادامه دارد.
کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس گفت: برای ورود به این سامانه، کد ملی دانش آموز به عنوان نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز نیز به عنوان رمز عبور استفاده می شود.
پیشرو گفت: ثبت و سفارس کتب درسی دانش آموزان پایه های دوم تا ششم ابتدایی ، پایه یازدهم و دوازدهم شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش ، پایه یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و کتاب های دروس تکمیلی هشتم و نهم استعدادهای درخشان نیز که از 20 فروردین سال جاری آغاز شده بود ،تا 8 تیر ماه 97 تمدید شده است.
کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی آموزش و پرورش فارس بیان کرد:ثبت و سفارش کتاب های درسی توسط مدیران مدارس و به صورت گروهی، از طریق سامانه سناد انجام می شود.
وی همچنین گفت: توزیع کتب درسی دانش آموزان متوسطه اول ودوم شاخه نظری( پایه هفتم تا پایه دوازدهم ) همانند سالهای گذشته در کتاب فروشی های سطح شهر و از اواسط شهریور انجام خواهد شد.
9873 / 1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس