«آهوی پیشونی سفید 3» به پایان فیلمبرداری نزدیک شد


«آهوی پیشونی سفید 3» به پایان فیلمبرداری نزدیک شد

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید 3» که به تازگی پروانه ساخت گرفته، مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

«آهوی پیشونی سفید 3» به پایان فیلمبرداری نزدیک شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای پروانه ساخت چهارشنبه اسامی فیلم های جدیدی که پروانه ساخت گرفتند را اعلام کردند و در این میان با فیلم نامه «آهوی پیشونی سفید ۳» موافقت شد. این اتفاق در حالی رخ داده است که عوامل فیلم روزهای پایانی تولید پشت سر میگذرانند.

این فیلم به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی ساخته می‌شود که فصل اول آن با نام «اختاپوس» و تهیه کنندگی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد و مورد استقبال مخاطبان سینما در ژانر کودک و نوجوان قرار گرفت.

فصل دوم این فیلم که به نام «آهوی پیشونی سفید» تغییر نام داد قرار است در پاییز امسال اکران شود و پس از آن فصل سوم نیز نمایش داده خواهد شد.

به گفته یکی از عوامل بعضی از قسمت های فصل سوم فیلم فیلمبرداری شده است و همزمان در حال تدوین و صداگذاری است.

گفتنی است؛ بازیگری جدیدی به فصل سوم فیلم اضافه نشده است و همان بازیگران فصل دوم قصه را ادامه می‌دهند. در حال حاضر عوامل فیلم پیگیر لوکیشن های پایانی هستند تا به سرعت ساخت فیلم را به پایان برسانند.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، ترلان پروانه، امین زندگانی، محمد رضا شریفی نیا، هومن حاجی عبداللهی، نادر سلیمانی و جواد هاشمی از بازیگران این فیلم هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد