عید فطر 31 زندانی نیازمند استان آذربایجان‌غربی با همت خیرین آزاد می شوند


عید فطر 31 زندانی نیازمند استان آذربایجان‌غربی با همت خیرین آزاد می شوند

تا پایان ماه رمضان و عید فطر 31 زندانی واجدالشرایط نیازمند جرائم غیرعمد استان آذربایجان غربی با همت خیرین خداجوی استان آزاد می شوند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از ستاد مردمی دیه و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان این ۳۱ زندانی نیازمند با جرایم غیر عمد تا عید فطر آزاد و به آغوش خانواده باز خواهند گشت .
مبلغ کل بدهی این تعداد زندانی بیش از ۱۳ میلیارد ریال می باشد که با تلاش مددکاران و گذشت شکات بزرگوار به مبلغ ۸میلیارد ریال از کل بدهی قبول اعسار وتقسیط از سوی مراجع قضائی بقیه از محل کمک های خیری ستاد دیه استان از محل اعتبارات جمع آوری شده پرداخت شد .
طبق اعلام مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان از کل مبلغ ۴۰ درصد بدهی را شکات بزرگوار بخشیدند و بقیه را با احتساب نقدینگی خانواده زندانیان و قبول اعسار وتقسیط مراجع قضایی و ۲۸۷میلیون تومان از محل کمک های خیرین در جشن های گلریزان پرداخت و مقدمات آزادی این دسته از زندانیان نیازمند تا روز عید فطر فراهم شده است..
ابن تعداد زندانی نیازمند جرائم غیرعمد از بین چند صد زندانی بعد از بررسی پرونده و تماس با شکات و مساعدت خانواده توسط تلاشگران ستاد دیه بعد از بررسی در جلسه هیات امنا با حضور مسولین و معتمدین شناسایی و پیگیری مددکاران آزاد می شوند .

46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت