تصاویر 4K جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد


تصاویر 4K جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد

بدون شک بازی Spider-Man یکی از چهره‌های درخشان رویداد E3 2018 بود. پس از برگزاری کنفرانس خبری شرکت سونی در این رویداد و نمایش هیجان انگیز و عالی این عنوان مورد انتظار، حال، پس از این کنفرانس شاهد عرضه تصاویر 4K جدیدی از این بازی هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. به...

بدون شک بازی Spider-Man یکی از چهره‌های درخشان رویداد E3 2018 بود. پس از برگزاری کنفرانس خبری شرکت سونی در این رویداد و نمایش هیجان انگیز و عالی این عنوان مورد انتظار، حال، پس از این کنفرانس شاهد عرضه تصاویر 4K جدیدی از این بازی هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

به طور کلی در نمایش‌های E3 2018 از بازی Spider-Man، بیشتر برروی شخصیت‌های شرور یا ویلن‌های بازی تمرکز شده بود که در بطن آن‌ها نیز الکترو و مستر نگاتیو و … قرار داشتند. در تصاویر جدید منتشر شده از بازی نیز مشاهده می‌کنیم که اسپایدی محبوب ما در حال مبارزه با آدم‌ بدهای قصه است و جلوه‌های بصری خیره کننده این عنوان باعث می‌شود تا صحنه‌های ناب و دیده نشده‌ای را مشاهده کنیم.

تصاویری که از بازی Spider-Man منتشر شده، از روی گیم‌پلی نسخه پلی‌استیشن 4 پرو گرفته‌ شده‌اند و دیگر نیازی به توضیح خاصی ندارد که با کیفیت 4K هستند. بازی Spider-Man به نظر می‌رسد روی کنسول پلی‌استیشن 4 به مانند دیگر انحصاری‌های امروزی سونی، با رزولوشن 4K Checkerboarding اجرا خواهد شد که می‌توانیم به دیدن یک شاهکار بصری امیدوار باشیم.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 ماه سپتامبر سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما عزیزان می‌توانید تصاویر 4K منتشر شده از این عنوان را در زیر مشاهده نمایید:

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر 4K جدیدی از بازی Spider-Man منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش