اقدامات ارزشمندی برای توسعه سلامت در استان بوشهر انجام شده است


اقدامات ارزشمندی برای توسعه سلامت در استان بوشهر انجام شده است

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های سلامت گفت: یکی از کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در بخش سلامت و اجرای طرح های مختلف بهداشتی و درمانی است.


به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید و افتتاح شماری از پروژه‌های عمرانی شهرستان بوشهر به افتتاح خانه بهداشت هلیله اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح طرح های سلامت در هلیله بزرگ ترین عیدی به مردم این منطقه بود و بسترهای لازم برای خدمات رسانی بیشتر به مردم هلیله فراهم می شود.

وی افزود: با تلاش‌های شبانه روزی در کمترین زمان ممکن عقب ماندگی های هلیله و این منطقه جبران خواهد شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در بخش سلامت و اجرای طرح های مختلف بهداشتی و درمانی است و اقدامات این دولت در حوزه سلامت در طول تاریخ ایران بی نظیر بوده است.

گراوند ادامه داد: حوزه سلامت هزینه بر است اما با وجود مشکلات اعتباری و کمبود بودجه، دولت کارهای بسیار ارزشمندی در این بخش انجام داده که جای قدردانی از وزیر محترم بهداشت دارد.

وی اضافه کرد: با وجود تنگناهای مالی اما دولت اقدامات ارزشمندی انجام داده ولی کسی مظلومیت های این دولت را نمی بیند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت، خدمت به مردم را با هیچ چیز معامله نمی کند، اظهار داشت: دولت خود را مکلف می کند سلامت مردم را با هرقیمتی تامین کند.

استاندار بوشهر از تعدادی پروژه عمرانی شهرستان بوشهر بازدید و در جریان روند اجرای این پروژه ها قرار گرفت.

گراوند ابتدا از کتابخانه عمومی در حال ساخت بوشهر بازدید کرد،این پروژه در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است و تاکنون ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و برای تکمیل طرح هم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

در این بازدید با تاکید استاندار بوشهر مقرر شده این طرح با تامین اعتبار لازم تا دهه فجر افتتاح شود.

همچنین استاندار بوشهر از دبستان شش کلاسه در حال ساخت بایندر در بندرگاه هم بازدید کرد این مدرسه در دو طبق در حال ساخت است و تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته و برای تکمیل آن ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

گراوند در ادامه از ساختمان مرکز رشد پارک علم و فناوری بوشهر بازدید کرد این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در حال ساخت است و تاکنون ۱۳.۵ میلیارد تومان هزینه داشته و برای تکمیل آن ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

کد خبر 4320281

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر