روایت مادر شهید حدادیان از مشاهده صحنه‌ای عجیب هنگام دفن فرزندش +فیلم


روایت مادر شهید حدادیان از مشاهده صحنه‌ای عجیب هنگام دفن فرزندش +فیلم

مادر شهید محمد حسین حدادیان از اتفاقی عجیب هنگام دفن فرزندش در امام زاده علی اکبر چیذر می‌گوید.

روایت مادر شهید حدادیان از مشاهده صحنه‌ای عجیب هنگام دفن فرزندش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محمد حسین حدادیان یکی از بسیجیان غیوری بود که در ماجرای اغتشاش دروایش آشوبگر در زمستان سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد. آنقدر خبر شهادت محمدحسین ناگوار و ناراحت کننده بود که شخص مقام معظم رهبری برای قوت قلب و تسلیت‌گفتن به منزل خانواده شهید رفتند.

شهید محمدحسین حدادیان متولد سال۷۴ و دانشجوی رشته علوم سیاسی بود. عشق او به امام و رهبری سبب شده بود تا محمدحسین از دوران کودکی در مسجد و پایگاه بسیج فعال باشد. بنا به گفته پدر شهید، در شب حادثه و اغتشاش دراویش، محمدحسین در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه(س) حضور داشت که با شنیدن خبر وحشی‌گری دراویش داعشی سریعا برای مقابله با اخلالگران عرصه امنیت به محل حادثه رفت. درباره نحوه شهادت شهید حدادیان پدرش که آن شب در محل حادثه حضور داشت این چنین می‌گوید: محمدحسین در ابتدا با اسلحه شکاری مجروح شد و سپس توسط یک اتومبیل سمند زیر گرفته شد و این اتومبیل دوبار از روی وی رد شد و محمد حسین را به شهادت رساند.

در ادامه فیلمی را مشاهده می‌کنید که در آن مادر شهید محمدحسین حدادیان از مشاهده صحنه‌ای عجیب هنگام دفن فرزند شهیدش در امام زاده علی‌اکبر چیذر می‌گوید. مادر شهید در این فیلم می‌گوید که هنگام دفن محمدحسین شاهد صحنه جاری شدن خون تازه از گوشه چشم فرزندش بوده است.

کد ویدیو


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول