خریدهای جوان استقلال هم نیمه شب قرارداد بستند!


خریدهای جوان استقلال هم نیمه شب قرارداد بستند!

بانک ورزش - باشگاه استقلال از چند خرید جوان برای فصل هجدهم رونمایی کرد. به گزارش بانک ورزش به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شاهین طاهر خانی، ابوالفضل محمد حسنی، امیر محمد زالی، احمدرضا...

بانک ورزش - باشگاه استقلال از چند خرید جوان برای فصل هجدهم رونمایی کرد.


به گزارش بانک ورزش به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، شاهین طاهر خانی، ابوالفضل محمد حسنی، امیر محمد زالی، احمدرضا احمدوند، محمد مهدی طاهری، امیرحسین کارگر، امید سام کن و حیدر علی احمدزاده با امضای قراردادی به استقلال پیوستند.

شاهین طاهرخانی

دفاع وسط چپ پای 21 ساله و بلند قامت جدید استقلال، سابقه حضور در تیم ملی جوانان را در کارنامه خود دارد و در تیم های گسترش فولادتبریز و پیکان نیز به میدان رفته است. این بازیکن جوان قراردادی 5 ساله با استقلال به امضا رسانده است.

ابوالفضل محمد حسنی

محمد حسنی که سابقه حضور در تیم ملی امید را در کارنامه خود دارد، 21 ساله است و در پست مهاجم به میدان می رود. این بازیکن جوان سابقه حضور در استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد و چهره ای آینده دار است.

امیر محمد زالی

مدافع راست 22 ساله ای که در تیم ملی امید حضور دارد و سابقه ای درخشان در تیم های پایه تهران دارد. زالی در کنار حضور در تیم امید، سابقه حضور در تیم های جوانان، امید و بزرگسالان نیروی زمینی را در کارنامه خود دارد و سهمیه زیر 23 سال به حساب می آید.

احمدرضا احمدوند

مهاجم جوانی که توانایی بازی در نوک پیکان خط حمله، وینگر راست و چپ را در کارنامه خود دارد. این بازیکن سابقه حضور در جوانان استقلال تهران را در کارنامه خود دارد و هم اکنون در تیم ملی امید حضور دارد. این بازیکن 20 ساله، سابقه حضور در تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه خود دارد و در تیم های مقاومت و سایپا نیز به میدان رفته است.

محمد مهدی طاهری

این بازیکن در دو سمت خط میانی می تواند به استقلال کمک کند. طاهری که متولد 1376 است در تیم های امید پیکان و مقاومت به میدان رفته و هم اکنون نیز در تیم امید ایران حضور دارد و بازیکنی آینده دار به حساب می آید.

امیرحسین کارگر

کارگر از محصولات آکادمی استقلال به حساب می آید. این بازیکن جوان فصل گذشته با تشخیص شفر به تمرینات استقلال اضافه شد و با تصمیم سرمربی آبی ها فصل آینده نیز در کنار آبی پوشان حضور خواهد داشت.

امید سام کن

سام کن لیگ هفدهم در لیگ برتر با پیراهن سپیدرود رشت در لیگ برتر حضور داشت و نمایش های قابل قبولی از خود به جای گذاشت. این مدافع جوان که متولد سال 1375 است، پیش از این در نیروی زمینی تهران حضور داشت و در لیگ گذشته برای تیم خود بیش از 600 دقیقه به میدان رفته است.

حیدرعلی احمدزاده

آخرین بازیکن این پست نیز در خط حمله حضور دارد. احمدزاده می تواند در دو سمت راست و چپ خط حمله به عنوان بال کناری استقلال را کمک کند. این بازیکن نیز سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟