E3 2018: تریلر جدیدی از بازی Dragon Quest XI منتشر شد


E3 2018: تریلر جدیدی از بازی Dragon Quest XI منتشر شد

در نمایش ترتیب داده شده شرکت اسکوئرانیکس که چندی پیش به پایان رسید، تریلر‌های متعددی از بازی‌های مختلفی که این شرکت وظیفه انتشار آن‌ها را بر عهده دارد پخش شد که یکی از آن‌ها تریلر جدیدی از بازی Dragon Quest XI بود. همانطور که در جریان هستید، نمایشگاه E3 سال 2018 دیشب به صورت رسمی کار خود را...

در نمایش ترتیب داده شده شرکت اسکوئرانیکس که چندی پیش به پایان رسید، تریلر‌های متعددی از بازی‌های مختلفی که این شرکت وظیفه انتشار آن‌ها را بر عهده دارد پخش شد که یکی از آن‌ها تریلر جدیدی از بازی Dragon Quest XI بود.

همانطور که در جریان هستید، نمایشگاه E3 سال 2018 دیشب به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد و سیل جدیدی از اخبار و حواشی مربوط به دنیای بازی‌های ویدئویی برای بار دیگر به راه افتاد. در دومین روز برگزاری این نمایشگاه، شرکت اسکوئرانیکس که یک رویداد از پیش تهیه شده را برای E3 آماده کرده بود، در ساعاتی پیش آن را به نمایش گذاشت که در آن چند عنوان جدید معرفی شدند که یکی از آن‌ها بازی Dragon Quest XI بود.

بازی Dragon Quest XI که همانند دیگر عناوین این مجموعه از همان تم شاد همیشگی و زیبایش استفاده کرده است، قرار است که در تاریخ سیزدهم شهریور ماه امسال (چهارم سپتامبر سل 2018) برای دو پلتفرم پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود و بازیکنان را برای باری دیگر به دنیای رنگارنگ و جذابش ببرد. همچنین در طی نمایش این تریلر، نسخه مخصوصی از بازی نیز تایید شد که در همان تاریخ عرضه بازی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

شما نیز در ادامه می‌توانید تریلر بازی Dragon Quest XI را تماشا کرده و پس از آن نظرات خود را با گیمشات در میان بگذارید. به نظر شما این بازی چگونه است؟

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
E3 2018: تریلر جدیدی از بازی Dragon Quest XI منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر