والتری بوتاس: ماشین ما به اندازه ی کافی سریع نبود


فرمول یک ایران – والتری بوتاس گفت که ماشینش در مسابقه کانادا به اندازه ی کافی سریع نبوده است و با این حال از نتیجه ی بدست آمده ناراحت نیست. راننده ی فنلاندی مسابقه را از جایگاه دوم آغاز کرد و در همان مکان به خط پایان رسید و نتوانست خطر جدی را برای سباستین فتل ایجاد کند. بوتاس برای چهارمین بار در این فصل، رده دومی را کسب می کند...

فرمول یک ایران – والتری بوتاس گفت که ماشینش در مسابقه کانادا به اندازه ی کافی سریع نبوده است و با این حال از نتیجه ی بدست آمده ناراحت نیست.

راننده ی فنلاندی مسابقه را از جایگاه دوم آغاز کرد و در همان مکان به خط پایان رسید و نتوانست خطر جدی را برای سباستین فتل ایجاد کند.

بوتاس برای چهارمین بار در این فصل، رده دومی را کسب می کند اما از این نتیجه ناامید نیست:

مکان دومی برای راننده ای که واقعا می خواهد برنده شود، بهترین جایگاه نیست.

اما شما می دانید که ما در این رده مسابقه را شروع کردیم، با استارت و سرعتی که ما در اختیار داشتیم، راستش بیشتر از این ممکن نبود.

ما در حال حاضر به عنوان یک تیم در چنین جایگاهی هستیم. فراری در این آخر هفته بهتر بود و ردبول نیز به ما خیلی نزدیک بود، بنابراین نمی توانستیم کار بهتری انجام دهیم.

ماشین ما به اندازه ی کافی سریع نبود و به همین علت از دومی ناراحت نیستم اما واقعا می خواستم برنده شوم.

در سال جاری موارد متعددی وجود داشت که بسیار به پیروزی نزدیک بودیم، بنابراین مطمئنا ما به این کار ادامه خواهیم داد اما به عنوان یک تیم ما باید بهبود پیدا کنیم، و همچنین برای خودم، تلاش برای پیدا کردن برتری هر چقدر هم اندک باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)