چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور می‌شود


چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از میزبانی استان در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی پسران و بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دختران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، خدایار قاسم‌پور با اعلام این خبر، اظهار کرد: تردیدی نیست که توسعه و ارتقاء پایدار تربیت بدنی و ورزش در سطح ملی و بین المللی کلیه کشورها، ریشه در تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی آن کشور دارد.
وی افزود: در کشور ما نیز ریشه و بنیان شجره ورزش همگانی و قهرمانی و حرفه‌ای را بایستی در تربیت بدنی و ورزش مدارس جستجو کرد و غفلت از این موضوع باعث کم‌رمقی برنامه‌های ورزشی کشور خواهد شد بنابراین برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی مجالی مغتنم و بی‌نظیر در راستای دستیابی به اهداف متعالی در ابعاد جسمانی، اجتماعی، روانی و بال پروازی برای کشف استعدادهای نهفته و معرفی به ورزش قهرمانی کشور است.
قاسم‌پور تاکید کرد: میزبانی مسابقات ورزشی می‌تواند در شناسایی ظرفیت‌های ورزشی، اقامتی و فرهنگی سهم بسزایی داشته باشد.
وی گفت: چهارمحال و بختیاری با میراث فرهنگی غنی و موهبت‌های طبیعی، جغرافیایی، تاریخی و باستانی می‌تواند به عنوان میزبانی شایسته در عرصه فعالیت‌های ورزشی، آموزشی و تربیتی کشور گامی موثر بردارد.
قاسم‌پور بیان کرد: میزبانی یک رویداد ورزشی یک تعهد بزرگ است و در دو سال گذشته چهارمحال و بختیاری افتخار داشته است در رشته‌های وزنه برداری، دو و میدانی،شنا و جشنواره بازی‌های بومی محلی میزبان دانش آموزان از سراسر کشور باشد.
وی خاطرنشان کرد: امسال نیز استان با وجود زیر ساخت مناسب و وجود نیروهای متخصص و کارآمد و نظر مساعد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع در سفر به استان، میزبان رشته‌های دو ومیدانی، ژیمناستیک و شنا با حضور حدود 3500 ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی در تابستان خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!