واکنش «پل اینس» به انتقاد رسانه‌ها از حرکت عجیب «استرلینگ»


واکنش «پل اینس» به انتقاد رسانه‌ها از حرکت عجیب «استرلینگ»

هافبک سال های گذشته تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است مهاجم منچسترسیتی خود را در روسیه نشان خواهد داد و اتفاقات خارج از زمین او را محدود نمی‌کند.


به گزارش خبرگزاری مهر، ملی پوش سابق تیم ملی انگلیس، پل اینس معتقد است تصمیم رحیم استرلینگ مبنی بر تتو کردن عکس یک تفنگ بر روی پایش کاری عقلانی نبوده، اما شک ندارد که مهاجم منچسترسیتی می تواند از فشارهای منفی خارج شده و برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی بدرخشد.

با اینکه گفته شد این حرکت در یادبود پدر فوت شده استرلینگ بوده، اما انتقادات شدیدی را علیه او هم از سوی رسانه ها و هم مردم در پی داشت.

اینس در مصاحبه با گل گفت: فکر نمی کنم این سمبل درستی برای یادبود پدر کسی باشد. اگر من جای او بودم و پدرم فوت کرده بود نهایاتا تصویر او را روی سینه ام می زدم نه عکس یک تفنگ را. این کار سبکی است و فکر نمی کنم او از قبل درباره آن با کسی مشورت کرده باشد. در غیر این صورت حتما کسی به او توصیه می کرد این کار را نکند.
استرلینگ در سال اخیر برای منچسترسیتی عالی کار کرده و خود را به خیلی ها شناسانده است.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس تاکید کرد: استرلینگ برای خیلی ها خصوصا کودکان یک الگو محسوب می شود و باید خود را در چنین جایگاهی ببیند. او باید بداند که رسانه ها به دنبالش هستند و بیشتر از اینها مراقب رفتارش باشد. فکر می کنم رحیم سلاح مخفی ما در جام جهانی است و کاری را می کند که هیچ کس دیگر در تیم از پس آن بر نمی آید. او کسی است که دیگران از بازی در مقابلش می ترسند.

کد خبر 4316907

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!