تیم اقتصادی دولت برای مدیریت بازار فکر اساسی کند


تیم اقتصادی دولت برای مدیریت بازار فکر اساسی کند

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مدیریت نشدن گرانی‌ها با عدالت اجتماعی منافات دارد و به آن لطمه می‌زند؛ چرا که از یک سو کالا گران می‌شود و از طرف دیگر قدرت خرید مردم کاهش می‌یابد.

محمد مهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره گرانی‌های ماه مبارک رمضان در حوزه مسکن و برخی کالاهای مصرفی اظهارداشت: مدیریت بازار در همه ابعادش در دست دولت است و نیازی به قانون گذاری ندارد و مجلس شورای اسلامی در بعد نظارتی باید وظیفه خود را انجام دهد.

وی افزود: دولت باید با یک روش درست به مبارزه با گرانی بپردازد و با سرکوب کردن مشکلات، کارها به شایستگی نتیجه نخواهد داد.

مفتح تورم و افزایش قیمت دلار را عامل گرانی‌ها دانست و اضافه کرد: مدیریت نشدن گرانی‌ها با عدالت اجتماعی منافات دارد و به آن لطمه می‌زند؛ چرا که از یک سو کالا گران می‌شود و از طرف دیگر توده‌های مردم تحت چتر حمایتی قرار نمی‌گیرند و قدرت خرید مردم کاهش می‌یابد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر اینکه این اتفاق ضد عدالت اجتماعی است و ثروتمندان را غنی تر و فقرا را فقیرتر می‌کند، خاطرنشان کرد: می‌دانیم دولت شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد، ولی مسئولان اقتصادی باید برای مدیریت شرایط کنونی بازار فکر اساسی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل