آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید خبرگزاری آنا برگزار شد


آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید خبرگزاری آنا برگزار شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید خبرگزاری آنا، با حضور دکتر صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی دقایقی قبل در دفتر این خبرگزاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید خبرگزاری آنا صبح امروز در دفتر این خبرگزاری برگزار و ضمن تقدیر از فعالیت دکتر یاسر احمدوند، دکتر حسن کربلایی به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری معرفی شد.

دکتر صالح اسکندری رئیس سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از فعالیت‌های یاسر احمدوند در طول یکسال گذشته، گفت: عملکرد خبرگزاری آنا در یکسال گذشته، عملکردی انقلابی و همراه با اقدامات مبتکرانه در فضای رسانه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی بود.

رضا واعظی و محمد حسین فرهادیان مدیرعامل و سردبیر ایسکانیوز و اعضای تحریریه خبرگزاری آنا و تنی چند از اصحاب رسانه‌ و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید خبرگزاری آنا برگزار شد

گفتنی است حسن کربلایی حاجی‌اوغلی که فارغ‌التحصیل رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی و دانش‌آموخته رشته خبرنگاری در مقطع کارشناسی از دانشکده خبر می‌باشد دارای دکتری مدیریت استراتژیک با گرایش آینده‌پژوهی از پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص‌پژوه اصفهان و همچنین دانشجوی در مرحله دفاع دکتری مدیریت رسانه‌ای از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

کربلایی علاوه بر مدرسی دانشگاه، با سابقه‌ای قریب به 30 سال فعالیت در عرصه رسانه، جانشینی سردبیر روزنامه رسالت، مدیرکلی و سردبیری استان‌های خبرگزاری فارس، معاونت پژوهشی خبرگزاری تسنیم و ... چاپ صدها مقاله، گزارش و یادداشت سیاسی و علمی در روزنامه‌ها و مجلات مختلف، عضویت در کمیسیون صدور کارت حرفه‌ای روزنامه‌نگاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت در فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) را در کارنامه و سابقه کاری خود دارد. فعالیت در حوزه‌های مختلف تحریریه و اجرایی از دیگر مسئولیت‌های نامبرده در طول سال‌های گذشته در نشریات و مجلات گوناگون بشمار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید