4 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه دامغان اختصاص خواهد یافت


4 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه دامغان اختصاص خواهد یافت

دامغان- نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: برای تکمیل پروژه‌های راه‌سازی شهرستان چهار میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار اختصاص خواهد یافت.


به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن بیگی ظهر شنبه در نشست بررسی اعتبارات راه دامغان با حضور مدیرکل راه و ترابری استان سمنان به میزبانی فرمانداری با اشاره به اینکه اولویت اصلی بودجه سال ۹۷ شهرستان در حوزه راه خواهد بود، تأکید کرد: برای کمک به اجرای پروژه‌های راه در شهرستان اعتبار ۴.۳ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده که در اختیار اداره راه و ترابری قرار خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه ۳۷ درصد تمام راه‌های استان سمنان در دامغان قرار دارند، افزود: در این شهرستان یک هزار کیلومتر راه تحت نظارت اداره راه و ترابری قرار دارد که از این میزان، ۵۱۴ کیلومتر راه روستایی و مابقی را ه اصلی و فرعی هستند لذا با توجه به اختصاص ۵۶ میلیارد تومان اعتبار با هدف احداث باند دوم محور دامغان- جندق از اعتبارات ملی، شاهد اجرای قطعه نخست این پروژه با تعیین پیمانکار خواهیم بود.

عضو خانه ملت بیان کرد: با احداث باند دوم محور دامغان- جندق در طول ۲۷۰ کیلومتر مسیر حوزه استحفاظی شهرستان دامغان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.

حسن بیگی در ادامه گفت: یکی از برنامه‌های سال جاری، اجرای نهضت آسفالت روستاهایی دامغان است که در این خصوص با موافقت وزرای نفت و راه و ترابری، قیر رایگان در اختیار شهرستان قرار خواهد گرفت.

۶۶۰ کیلومتر از بزرگراه کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد، این استان همچنین ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومترمربع وسعت دارد.

کد خبر 4316207

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت