رژیم غاصب صهیونیستی بزودی به سرنوشت داعش دچار می‌شود


رژیم غاصب صهیونیستی بزودی به سرنوشت داعش دچار می‌شود

یزد ـ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با توکل به خدا و وحدت مردم مسلمان، به زودی شاهد خواهیم بود که رژیم غاصب صهیونیستی به سرنوشت حکومت خودخوانده داعش دچار می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، سعید زارع امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم یزد در ۸۰ نقطه از استان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: علاوه بر مردم مسلمان استان یزد، ۷۰ تا ۸۰ نفر از یهودیانی که در مرکز استان یزد زندگی می‌کنند، با بنر و پلاکارد به راهپیمایی آمده اند و مواضع خود را در برابر صهیونیست‌ها به صراحت اعلام کردند.

وی از روز قدس به عنوان یادگار ماندگار و ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یاد کرد و افزود: امسال سی و نهمین سالگرد روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم بر این اساس این راهپیمایی تاثیر بسیاری در وحدت جهان اسلام و تغییر مناسبات سیاسی منطقه به نفع جبهه مقاومت و بیداری اسلامی خواهد داشت.

زارع با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، بیان کرد: این ابتکار امام برآمده از یک تفکر دینی و مبتنی بر آموزه های اسلامی است و تنها به روز قدس منتهی نمی شود و در طول این سالها، سخنان بسیار و وقایع متعددی در مورد قدس در کشور ما رقم خورد اما روز قدس به ماندگارترین روز در حوزه فلسطین تبدیل شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: امسال روز قدس به چند دلیل از اهمیت برخوردار است؛ نخست پیروزی جبهه مقاومت در مقابل داعش، دوم پیروزی‌هایی که در سوریه و عراق اتفاق افتاد و منجر به فروپاشی بساط حکومت خودخوانده داعش شد و افکار عمومی را در مقابله با فتنه های صهیونستی و حامیان آن بسیج کرد.

زارع ادامه داد: امیدواریم با توکل به خدای متعال و وحدت مردم مسلمان جهان، به زودی شاهد باشیم که رژیم غاصب صهیونیستی به سرنوشت حکومت خودخوانده داعش دچار شود.

وی یادآور شد: با توجه به همه این مسائل و اتفاقاتی که از ابتدای سال داشتیم، شعار محوری روز جهانی قدس امسال، «‌روز جهانی قدس پیروزی جبهه مقاومت، شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» تعیین شده و مردم با محوریت این شعار در سراسر میهن اسلامی راهپیمایی کردند.

زارع اظهار امیدواری کرد: روز قدس که یوم الله و روز سر دادن شعار «لا اله الا لله، محمد رسول الله» است به روز استقامت و ایستادگی و روز مقابله با زر و زور تزویر تبدیل شود.

کد خبر 4315378

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403