ری شهری: هدف دشمن ایجاد فاصله بین ولایت و امت است


ری شهری: هدف دشمن ایجاد فاصله بین ولایت و امت است

تهران - ایرنا - آیت الله محمد محمدی ری شهری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مهمترین هدف دشمن ایجاد فاصله بین امت و ولایت است که وحدت کلمه ملت ایران آن را خنثی خواهد کرد.

آیت الله ری شهری در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا استان تهران افزود: امروز ولایت فقیه که در رهبر معظم انقلاب تجلی یافته محور وحدت کلمه جهان اسلام است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: هدف ملت ایران نصرت اسلام، تقویت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و ملت ایران با حضور خود ندای مبارزه با استکبار و استعمار را سر می دهد.
ری شهری ادامه داد: ملت ایران همواره در خط مقدم مبارزه با مستکبران عالم و در صدر آنها آمریکا و رژیم اشغالگر قدس قراردارد و در این مسیر هرگز سستی به خود راه نمی دهد.
راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز با حضور مردم روزه دار سراسر کشور آغاز شد که این آئین در تهران در قالب مسیرهای دهگانه منتهی به میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران جریان داشت.
همه ساله در روز جهانی قدس مسلمانان سراسر جهان با برپایی راهپیمایی‌های گسترده، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام می‌دارند.
16 مرداد سال 1358 هجری شمسی، به فرمان حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
تهرام/6139/7244/ 1008

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...