انیمیشن مربی اژدهای 3 ماه مارس سال 2019 بر روی پرده خواهد رفت + تریلر رسمی


مطلب انیمیشن مربی اژدهای 3 ماه مارس سال 2019 بر روی پرده خواهد رفت + تریلر رسمی برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ انیمیشن مربی اژدهای 3 یا چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم با نام انگلیسی How to Train Your Dragon 3 : The Hidden World ماه مارس سال...

انیمیشن مربی اژدهای ۳ یا چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم با نام انگلیسی How to Train Your Dragon 3 : The Hidden World ماه مارس سال آینده اکران خواهد شد. در این نوشته تریلر مربی اژدها ۳ برای مشاهده خواهید کرد.

انیمیشن مربی اژدهای ۳ : دنیای پنهان

این فیلم سومین قسمت از سری انیمیشن‌های مربی اژدها یا چگونه اژدها خود را تربیت کنیم است. مربی اژدهای ۳ یک انیمیشن سه بعدی کامپیوتری بوده که توسط شرکت دریم ورکس (Dream Works) ساخته و Universal Pictures وظیفه پخش آن را بر عهده دارد. این انیمیشن مانند دو بخش قبلی (سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ میلادی) بر اساس کتابی به همین نام نوشته کرسیدا کاول (Cressida Cowel) ساخته شده است.

انیمیشن مربی اژدهای 3 ماه مارس سال 2019 بر روی پرده خواهد رفت + تریلر رسمی

قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ و با نام How to train your Dragon منتشر شد و با فروشی در حدود ۵۰۰ میلیون دلار (معادل ۲.۱۰۰ میلیارد تومان) به یک اثر موفق تبدیل گردید. کارگردانی این قسمت بر عهده کریس سندرز (Chris Sanders) و دین دبلوا (Dean DeBlois) قرار داشت و این انیمیشن ۹۸ دقیقه‌ای توسط شرکت پارامونت پخش گردید.

سری دوم نیز در پی موفقیت بخش اول در سال ۲۰۱۴ و با نام How to Train Your Dragon 2 ساخته شد. کارگردانی این قسمت نیز برعهده دین دبلوا صورت گرفت و با فروش کلی در حدود ۶۲۰ میلیون دلار (معادل ۲.۶۰۰ میلیارد) تومان، مورد توجه منتقدین و تماشاگران قرار گرفت

عوامل و صداپیشگان

کارگردانی این انیمیشن ماجرایی فانتزی بر عهده دین دبلوا قرار داشته و نگارش فیلمنامه نیز توسط شخص کارگردان به همراه نویسنده کتاب (کرسیدا کاول) صورت گرفته است. از هنرمندانی که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به اسامی زیر اشاره نمود:

کیت بلانشت (Cate Blanchette) در نقش Valka جرارد باتلر (Gerard Butler) در نقش Stoick the Vast تی جی میلر (T. J. Miller) در نقش Tuffnut کریستن ویگ (Kristen Wiig) در نقش Ruffnut کیت هرینگتون (Kit Harington) در نقش Eret جونا هیل (Jonah Hill) در نقش Snotlout جی باروشل (Jay Baruchel) در نقش Hiccup آمریکا فررا (America Ferrera) در نقش Astrid جمون هونسو (Djimon Hounsou) در نقش Drago

خلاصه داستان

داستان مربی اژدها ۳ نیز مانند دو قسمت قبلی درباره یک وایکینگ جوان به نام Hiccup بوده که به دلیل جثه کوچک، توانایی مقابله با موجوداتی که به دهکده آنها حمله می‌کنند را ندارد. در قسمت سوم نیز Hiccup که موفق به رام کردن اژدها خشمگین شد، به همراه دوستان خود به ماجراجویی و مقابله با دشمنان دهکده خواهد پرداخت.

زمان اکران

بر اساس اخبار منتشر شده این انیمشن قرار است که در روز اول ماه مارس سال آینده (سال ۲۰۱۹ میلادی) بر روی پرده سینماهای ایالات متحده آمریکا قرار گیرد.

تریلر مربی اژدها ۳

تیزر انیمیشن مربی اژدها ۳ نیز منتشر شده است. در ادامه می‌توانید با مراجعه به نوشته “تریلر رسمی انیمیشن مربی اژدهای ۳ با کیفیت HD“ به مشاهده این پیش نمایش پرداخته و یا فایل آن را از اینجا دانلود کنید.

گالری تصاویر

بیشتر بخوانید:

پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب با بیش از ۳۱ میلیارد بار مشاهده توسط کاربران معرفی انیمیشن آخرین داستان ؛ اثری متفاوت ساخته اشکان رهگذر برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم فجر ۳۶ ؛ فهرست کامل برندگان سال ۹۷ جدول بهترین و پرفروش ترین فیلم های در حال اکران سال ۹۷ فهرست فیلم‌های در حال اکران سال ۹۷ ؛ تعطیلات با بهترین‌های سینمای ایران معرفی بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ میلادی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل