عکس ؛ خبر بد برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ؛تیم ملی ایران در آسیا دوم شد


امروز رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان در ماه می میلادی از سوی فیفا اعلام شد. این رده بندی در بین تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی سورپرایزهایی داشت. تیم ملی ایران که چند سال رتبه نخست آسیا را در این رنکینگ در اختیار داشت، سرانجام در یکی از تلخ ترین زمان های ممکن، پس از لغو شدن بازی های تدارکاتی مقابل یونان و کوزوو این جایگاه را از دست داد و...

آخرین رنکینگ آسیایی ها قبل از جام جهانی

عکس ؛ خبر بد برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ؛تیم ملی ایران در آسیا دوم شد

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۹
عکس ؛ خبر بد برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ؛تیم ملی ایران در آسیا دوم شد

فدراسیون جهانی فوتبال امروز آخرین رده بندی تیم های ملی را قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امروز رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان در ماه می میلادی از سوی فیفا اعلام شد. این رده بندی در بین تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی سورپرایزهایی داشت. تیم ملی ایران که چند سال رتبه نخست آسیا را در این رنکینگ در اختیار داشت، سرانجام در یکی از تلخ ترین زمان های ممکن، پس از لغو شدن بازی های تدارکاتی مقابل یونان و کوزوو این جایگاه را از دست داد و آن را به استرالیا سپرد. کانگوروها هم در سمت مقابل برد روحیه بخشی را مقابل جمهوری چک به دست آوردند که در پایان دادن به سلطه ایران، کمک زیادی به آنها کرد.

در دیگر رتبه های تیم های آسیایی در رنکینگ فیفا هم چنین اتفاقی رخ داد. به این صورت که تیم ملی ژاپن از رتبه ۶۰ به ۶۱ نزول کرد و رقیب دیرینه آنها یعنی کره جنوبی از رده ۶۱ به ۵۷ صعود کرد و جایگاه سومی آسیا را در آستانه جام جهانی از ژاپن ربود.

دیگر نماینده آسیا در جام جهانی یعنی عربستان هم بدون تغییر نسبت به ماه قبل، در جایگاه ۶۷ جهان و پنجم آسیا قرار دارد.

در رتبه بعدی تیم های آسیایی هم یک جابجایی رخ داده و آن به صعود سوریه اختصاص دارد. این تیم که شگفتی ساز مرحله مقدماتی جام جهانی بود، با صعودی ۳ پله ای جای چین را در رتبه ۷۳ جهان گرفت و ششمین تیم آسیا شد. چینی ها هم به رده هفتاد و پنجم سقوط کردند و در آسیا هفتم شدند.

امارات، لبنان، عمان و عراق هم تیم هایی بودند که با صعود خود و البته با توجه به سقوط شدید قرقیزستان، رتبه های ۸ تا ۱۱ آسیا را در این ماه به خود اختصاص دادند. قرقیز ها در این ماه از رده ۷۷ به ۹۲ سقوط کردند و بدین ترتیب از چهار تیم آسیایی به یکباره عقب افتادند.

در رده های سیزده تا پانزده آسیا هم اگرچه در نگاه اول انتظار نمی رود تیم مطرحی قرار داشته باشد، اما حضور دو تیم ازبکستان و قطر عجیب است. ازبک ها که در حال تغییر نسل و آماده سازی برای جام ملتها هستند، با سقوطی هفت پله ای در رده ۹۵ جهان ایستاده اند. پس از آنها هند نود و هفتم است و قطر، میزبان دوره بعدی جام جهانی در رتبه ۹۸ جهان و ۱۵ آسیا قرار گرفته است.

عکس ؛ خبر بد برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی ؛تیم ملی ایران در آسیا دوم شد

دسته بندی ها : اخبار داغ , تیم فوتبال ایران , جام جهانی 2018 , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس , گالری عکس جام جهانی 2018
برچسب ها : تیم ملی فوتبال استرالیا, تیم ملی فوتبال ایران, جام جهانی 2018, فدراسیون جهانی فوتبال, فیفا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !