بازی Fallout 76 به اندازه دیگر عناوین بستدا داستان‌محور خواهد بود


بازی Fallout 76 به اندازه دیگر عناوین بستدا داستان‌محور خواهد بود

شاید بازی Fallout 76 یک عنوان آنلاین باشد، اما گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه این عنوان همانند دیگر آثار شرکت بستدا داستان‌محور بوده و به این مورد اهمیت خواهد داد. بازی Fallout 76 چندی پیش به صورت ناگهانی و غیر منتظره توسط شرکت بستدا معرفی شد و از آن زمان تاکنون تئوری‌ها و نظرات زیادی در...

شاید بازی Fallout 76 یک عنوان آنلاین باشد، اما گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه این عنوان همانند دیگر آثار شرکت بستدا داستان‌محور بوده و به این مورد اهمیت خواهد داد.

بازی Fallout 76 چندی پیش به صورت ناگهانی و غیر منتظره توسط شرکت بستدا معرفی شد و از آن زمان تاکنون تئوری‌ها و نظرات زیادی در رابطه با این عنوان در سطح اینترنت پدیدار شده‌ است. اخبار زیادی در رابطه با این بازی و آنلاین بودنش منتشر شد که به همین خاطر بخشی از طرفداران شرکت بتسدا احساس خطر کرده و فکر کردند که شاید داستان در بازی Fallout 76 قربانی آنلاین بودنش شده است.

این در حالی بود که «جیسون شریر» (Jason Schreier)، فردی که برای اولین بار خبر آنلاین بودن بازی Fallout 76 را منتشر کرد، در سایت رددیت اعلام کرد که این عنوان گرچه قرار است تماما آنلاین باشد، اما توجه‌ ویژه‌ای نیز به روایت داستانی آن شده و قرار نیست به خاطر تفاوتی که با قسمت‌های گذشته این مجموعه دارد، این بخش نادیده گرفته شود. او گفت:

خبری که منتشر کردم، خشم، سردرگمی و انکار زیادی را از طرف طرفداران شرکت بتسدا به دنبال داشت، حال می‌خواهم برای آرام شدن اوضاع، به برخی از نکات اشاره کنم. اول اینکه منابع موثق زیادی به من یادآور شده‌اند که بازی Fallout 76 یک عنوان آنلاین خواهد بود. اگر هنوز هم این قضیه را باور ندارید، می‌توانید تا زمان برگزاری مراسم E3 2018 صبر کنید. ولی فراموش نکنید که این موضوع را از قبل به شما اطلاع داده‌ام.

دوم اینکه من نظرات بسیار خوش بینانه‌ای در رابطه با این بازی شنیده‌ام و افراد مطمئنی که موفق به اجرای آن شده‌اند، از آن تعریف کرده و آن را یک عنوان جذاب و موفق خطاب کرده‌اند. همچنین گفته‎‌اند که بازی Fallout 76 به اندازه دیگر آثار ساخته شده توسط شرکت بتسدا داستان‌محور خواهد بود. هرچند این بازی بر پایه چندنفره بودن و ساخت و ساز طراحی شده است، اما فراموش نکنید که همچنان با یک قسمت از مجموعه Fallout طرف هستیم. من قصد ندارم بازیکنان را نسبت به عنوانی که هنوز منتشر نشده و خودم تجربه‌اش نکرده‌ام، هایپ کنم، اما نمی‌خواهم بازیکنان صرفا به خاطر برداشت‌های غلطی که از یک عنوان منتشر نشده دارند و همچنین تفاوت‌هایی که با 3 قسمت گذشته دارد، آن را بکوبند.

شاید به خاطر نداشته باشید، اما زمانی که بتسدا تصمیم گرفت برای اولین بار این مجموعه را به صورت اول شخص بسازد نیز مردم همین رفتار را از خود نشان دادند و از تغییرات احتمالی وحشت داشتند. من قبول دارم که با نوشتن تیتر «اگر منتظر دیدن یک تجربه اول شخص سنتی از بازی Fallout 76 هستید، ناامید خواهید شد» در این برداشت غلط سهیم بوده‌ام. در واقع بهتر بود به جای نوشتن کلمه «ناامید»، کلمه «سورپرایز» را می‌نوشتم تا مخاطبان درک بهتری از منظور اصلی من داشته باشند و انتظاراتشان را کنترل کنند.

لازم به ذکر بوده که شریر منبع مطمئنی بوده و سابقه درخشانی در افشای اطلاعات دارد، اما با این وجود باز هم توصیه می‌کنیم که منتظر انتشار اطلاعات رسمی باشید و به نظرات شریر صرفا با دید شک و تردید نگاه کنید. تنها یک هفته دیگر تا برگزاری مراسم E3 2018 فاصله داریم و مطمئنا در کنفرانس خبری بتسدا موضوع داستان‌محور بودن یا نبودن بازی Fallout 76 مطرح خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Fallout 76 به اندازه دیگر عناوین بستدا داستان‌محور خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس