کاربردی از توییتر که وزیر ارتباطات از آن اطلاعی نداشت


کاربردی از توییتر که وزیر ارتباطات از آن اطلاعی نداشت

محمد صالح مفتاح، فعال رسانه‌های مجازی گفتگوی شب گذشته خود با آذری جهرمی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش فانوس، محمد صالح مفتاح فعال رسانه‌های مجازی و مدیرمسئول پایگاه خبری فردا نیوز، با اشاره به برگزاری ضیافت افطاری فعالان فرهنگی با حضور محمد جواد آذری جهرمی نیز گفتگوی خود با وزیر ارتباطات را در خصوص فیلترینگ تلگرام و توییتر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

محمد صالح مفتاح در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"امشب در حاشیه افطاری فعالان فرهنگی وزیر ارتباطات را دیدم. به عنوان یک فعال رسانه، به دلیل اینترنت بدون فیلتر که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته تشکر کردم. وزیر محترم هم یاد کرد از توئیت انتقادی ام که چند وقت پیش در موردش نوشته بودم. گفت: من مخالف فیلترینگ تلگرام بودم و نظر کارشناسانه ام را گفته ام. این را هم صریح گفته ام. اما در عمل تابع نظر رهبری هستم.

درباره رفع فیلتر توئیتر پرسید که من صراحتا گفتم که توئیتر خطرات زیادی دارد و نمی‌دانم در شرایط فعلی به نفع نظام و مردم باشد. مثلا پورنوگرافی در توئیتر ممنوع نیست و ذیل عنوان محتوای حساسیت برانگیز دسته بندی می‌شود که کاربر در صورتی که تنظیم کند به آن‌ها دسترسی دارد و بدون اخطار می‌بیند؛ عجیب بود که وزیر محترم نمی‌دانست، اما درخواست رفع فیلتر توئیتر را داده بود.

معلوم بود رصد خوبی در شبکه‌های اجتماعی دارد و از چند کاربر توئیتر اسم برد. از پیشنهادم برای برگزاری جلسه با فعالان رسانه‌های اجتماعی استقبال کرد."

کاربردی از توییتر که وزیر ارتباطات از آن اطلاعی نداشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد